اخبار داغ

فواد ایزدی در گفتگو با دانا:

صحنه جنگ عوض شود، اسراییل با یک دشمن قوی تری به نام ایران مواجه خواهد شد

صحنه جنگ عوض شود، اسراییل با یک دشمن قوی تری به نام ایران مواجه خواهد شد
کارشناس مسائل بین الملل گفت: ایران توانایی نظامی بالایی دارد و اگر وارد جنگ شود صحنه عوض خواهد شد و در حال حاضر اسراییلی ها جنگ در غزه را در پیش دارند و نمی توانند با یک دشمن قوی تری به نام ایران مواجه شوند.

فواد ایزدی کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه، با تاکید بر اینکه تفاوتی بین آمریکا و اسراییل در نگاه  جو بایدن وجود ندارد، اظهار داشت: آمریکا به رژيم صهیونیستی سلاح و مهمات می فرستد، چون خود بارها تاکید کرده است که صهیونیست است و آن ها را از خود می داند. 

وی با اشاره به اینکه فاصله ای بین آمریکا و اسراییل وجود ندارد، گفت: آمریکا چرا به ایران می گوید وارد جنگ نشوید؟ برای اینکه ایران توانایی نظامی بالایی دارد و اگر وارد جنگ شود صحنه عوض خواهد شد و در حال حاضر اسراییلی ها جنگ در غزه را در پیش دارند و نمی توانند با یک دشمن قوی تری به نام ایران مواجه شوند.

این کارشناس مسائل بین الملل همچنان عنوان کرد: آمریکایی ها در حال حاضر آمادگی جنگ منطقه ای را ندارند و علاقه دارند به اسراییل کمک کنند تا رژيم صهیونیستی در این جنگ و جنایت هایی که دارد انجام می دهد پیروز شود، بعد اگر طرف مقابل احساس پیروزی کرد سراغ حزب الله و ایران خواهند آمد. این نکته ای است که باید به آن توجه شود.
​​

خبرنگار : فاطمه میرزاآقایی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه