اخبار داغ

حاجی دلیگانی در گفتگو با دانا:

لایحه بودجه عدالت محور بستر تحقق برنامه هفتم توسعه خواهد بود

لایحه بودجه عدالت محور بستر تحقق برنامه هفتم توسعه خواهد بود
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: چنانچه لایحه بودجه 1403 کل کشور عدالت محور باشد می توانیم به سیاست های کلی که در برنامه هفتم توسعه دیده شده است، دست پیدا کنیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی، عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به اینکه بودجه سال 1403 در وهله نخست باید تا جای امکان براساس نگاه عادلانه و عدالت محور پیشنهاد شود، گفت: در این صورت می توانیم به سیاست های کلی که در برنامه هفتم توسعه دیده شده است، دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه تک رقمی شدن نرخ تورم و کاهش گرانی ها یکی از اهداف برنامه هفتم توسعه است، عنوان کرد: با توجه به قولی که آقای رئیس جمهور در دی ماه سال 1400 درباره متناسب سازی پرداخت ها دادند اما هیچ اقدامی برای پرداخت عادلانه صورت نگرفته است و هدف برنامه هفتم عادلانه شدن پرداخت هاست.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با بیان اینکه گران کردن اقلام مختلف یکی از مسائلی است که برای بخشی از مردم شرایط سختی را رقم می زند، عنوان کرد: دولت بودجه را به گونه ای تدوین و به مجلس پیشنهاد بدهد که جلوی گران شدن اقلام گرفته شود.

حاجی دلیگانی با اشاره به لزوم اولویت بندی نیازهای اساسی کشور و مردم تصریح کرد: باید پیامی که از بودجه سال 1403 کل کشور برای جامعه و اقتصاد کشور مخابره می شود پیام همراهی با رونق اقتصادی و در عین حال کاهش تورم باشد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه