اخبار داغ

ترقی در گفتگو با دانا:

اصلاح طلبان از فرصت انتخابات برای ایجاد تشکیک و تردید در بین مردم استفاده خواهند کرد

اصلاح طلبان از فرصت انتخابات برای ایجاد تشکیک و تردید در بین مردم استفاده خواهند کرد
عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: از زمان شهادت آیت الله رئیسی باور در بین مردم نسبت به عملکرد رئیس جمهور شهید به وجود آمده است و اصلاح طلبان به دنبال این هستند که در این باور ایجاد تردید و تشکیک کنند.

حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری رویه ای متفاوت از انتخابات مجلس و تحریم انتخابات را در پیش گرفتند، گفت: اصلاح طلبان به دنبال آن هستند تا از تریبون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری بیشترین استفاده را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این جریان در صدد است به شدت رویه تخریب و حمله نه تنها به سایر کاندیداها بلکه به دولت قبل را نیز در دستور کار قرار دهد، ادامه داد: این جریان می خواهد از فرصت به وجود آمده استفاده کرده و از کاندیداهایی که هم در نظر مردم منفور هستند و هم بیشترین خیانت ها را به مردم روا داشتند برای تخریب جریان های مقابل خود به کار بگیرند.

عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی تصریح کرد: با استراتژی که امثال عباس عبدی برای جریان اصلاح طلب مشخص کرده است قصد دارند عملکرد دولت شهید رئیسی را مورد تخریب قرار دارند.

ترقی با اشاره به اینکه این اصلاح طلبان چاره ای جز احیا خود ندارند تا در چرخه سیاسی کشور باقی بمانند، تاکید کرد: تنها راه موجود برای آنها ایجاد تشکیک در بین افکار عمومی است، از زمان شهادت آیت الله رئیسی باور در بین مردم نسبت به عملکرد رئیس جمهور شهید به وجود آمده است که اصلاح طلبان به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه اصلاح طلبان معتقدند که در جریان اصولگرایی تکثر کاندیدا وجود دارد و همین امر می تواند زمینه پیروزی آنها را فراهم کند، تاکید کرد: آنها فکر می کنند که این تکثر می تواند زمینه پیروزی اصلاح طلبان را فراهم کند در حالی که این جریان اساسا پایگاه رای در بین مردم ندارد چه تکثر آرا در بین اصلولگرایا باشد و چه بر کاندیدای واحدی اجماع صورت گیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه