فرماندار ویژه زابل ؛
مهم ترین حوزه در جامعه سلامت است
فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: سلامت مهم ترین حوزه در جامعه به شمار می رود چرا که اثربخشی آن به طور مستقیم و غیر مستقیم توسعه سایر بخش ها را در بردارد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری اوشیدا هوشنگ ناظری معاونت استاندار و فرماندار ویژه در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: سال گذشته، سال خوبی برای دانشگاه علوم پزشکی بوده چرا که شاخص های بهداشتی در آن افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه، دانشگاه علوم پزشکی در بخش آموزش و درمان و جذب متخصص عملکرد خوبی داشته است افزود: برای ایجاد تغییر و تحول، پیشرفت، طراوت و پویایی جامعه نیازمند در کنار هم بودن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل امید است شاهد توسعه و پیشرفت بیشتر در عرصه سلامت باشیم.
انتهای پیام
,
,
,
,
,
]
ارسال دیدگاه