اخبار داغ

باحضور مسئولین شهری؛

مشکلات شهرک بعثت مشکین دشت بررسی می شود

مشکلات شهرک بعثت مشکین دشت بررسی می شود
روز سه شنبه(30آذر) ، به دعوت امام جماعت مسجد شهرک بعثت، مسئولین مشکین دشت با اهالی این شهرک دیدار و گفتگو خواهند کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  "طنین شهرحجت الاسلام داداشی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک بعثت از برگزاری جلسه ای  برای بررسی مشکلات شهرک در نمازخانه موقت این مسجد خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  ", طنین شهر, , حجت الاسلام داداشی، امام جماعت مسجد صاحب الزمان (عج) شهرک بعثت , از برگزاری جلسه ای  برای بررسی مشکلات شهرک در نمازخانه موقت این مسجد خبرداد.,

وی افزود: مسئولین مشکین دشت از جمله شهردار، بخشدار و اعضای شورای شهر به این نشست دعوت شدند و بنا است، روز سه شنبه (30 آذر)، پس از اقامه نماز مغرب و عشا مشکلات مردم در حضور آنان مطرح شود.

,

حجت الاسلام داداشی در ادامه  ضمن اشاره به وجود مشکلات بسیار در  شهرک بعثت گفت: به همت یک گروه مردمی درخواست ها و مشکلات مردم در حال جمع آوری و تدوین است و در روز تشکیل جلسه مطالباتی که بیشترین آمار را داشته باشد از سوی نماینده مردم شهرک بعثت در حضور مسئولین قرائت می شود.

,

گفتنی است؛ شهرک بعثت یکی از شهرک های تازه تاسیس در مشکین دشت است که به دلیل دسترسی آسان به مترو تهران  در زمان کوتاهی اقبال خوبی را در زمینه سکونت  کسب کرد.

,

این شهرک هم اکنون  با وجود  بیش از 20 هزار نفر جمعیت از داشتن برخی از امکانات شهری مانند مرکز درمانی، مسجد، کتابخانه و... محروم است.

,

گفته می شود، بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از درخواست های مردمی تاکنون،  پرسه سگ های ولگرد و درخواست  تسریع در اتمام ساخت مدرسه شهرک بعثت  از عمده مطالبات مردم بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه

نظرات
علی اخشیک -> 1401/12/28
پاسخ

باسلام بنظرم غیرازمشکلات مرکزدرمانی شبانه روزی نبود اتوبوس کافی و ایستگاه تاکسی ازمتروبه شهرک وهمچنین تاکسی داخلی و فروشگاه اتکا همچنین در درازمدت خیابان اصلی که سعدی است توان عبورومرور ندارد