اخبار داغ

یادداشت/

سالار عقیلی و مهران مدیری از منادیان آزادی تا هنرمندان حکومتی

سالار عقیلی و مهران مدیری از منادیان آزادی تا هنرمندان حکومتی
هجمه ها و فضا سازی های اخیر علیه سالار عقیلی و مهران مدیری دو چهره هنرمند کشورمان دارای ابعادی می باشد که پرداختن به آنها خالی از لطف نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیام جغتای، چندی پیش اظهار نظر های کنایه دار مهران مدیری به اقدامات دولت در حوزه سیاست خارجه و همچنین رونمایی از آهنگ جدید سالار عقیلی خواننده مشهور کشورمان با عنوان “حماسه بصیرت” با حواشی و اظهار نظرهایی از طرف برخی روشنفکر نماهای داخلی و خودفروخته های خارجی همراه بود که پرداختن به آنها و ذکر چند نکته تامل برانگیز در این رابطه خالی از لطف نمی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پیام جغتای,

دو چهره ای که تا قبل از رویداد های مذکور با عناوین و الفاظی خاص خارج نشین های خود فروخته و داخلی های بی دغدغه و کاخ نشین به عنوان چهره های هنری و سینمایی طرفدار از آنها یاد می شد، بعد از آن مورد بی مهری و هجمه های سنگین از طرف همین به اصطلاح طرفدارها قرار گرفتند.

,

اما در واقع این دو چهره مشهور چه عملی مرتکب شده بودند که از منظر روشنفکر نما و غرب زده ها سزاوار این حجم از فحاشی ها و فضا سازی ها واقع شده و واضح تر این که این دو نفر تاوان کدام گناه ناکرده را می پردازند؟

,

اصل ماجرا از این قرار است که مهران مدیری کارگردان و مجری برنامه “دور همی” در جریان یکی از اجراهای خود در این برنامه با استفاده از کنایه ای با این مضمون که «اگر جرئت انجام کاری را نداری بتمرگ در خانه‌ات.» به ظن طیف اقل ولی پرسروصدای فضای مجازی قصد دهن کجی به دولت و مخصوصا وزارت خارجه را داشته است.

,

از طرفی سالار عقیلی که پس از حضور در برنامه تلویزیونی بی بی سی فارسی به نمادی از تابو شکنی و فریاد به اصطلاح آزادی تبدیل شده بود حالا می آید و قطعه ای را در ستایش حماسه تاریخ ساز۹ دی۸۸ با عنوان “حماسه بصیرت” اجرا می کند و از این رو ورق بر می گردد و رول جنجال آفرین های رسانه ای عوض می شود و تخریب و حمله علیه این هنرمند مشهور کشورمان را در دستور کار خود قرار می دهند.

,

اما سوال این چرخش های ۱۸۰ درجه ای این است که چرا فردی که تا دیروز به عنوان نمادی از هنرمند آزادی خواه از او یاد می شده است حالا باید با الفاظی همچون  هنرمندحکومتی، بی سواد و… در فضای مجازی و حقیقی به استقبالشان رفت؟

,

این دو همان سالار عقیلی و مهران مدیری سابق هستند اما چون در راستای منافع آقا زاده ها و کاخ نشین ها و غرب زده ها و لندن نشین ها قدم برنداشته اند باید نکوهش شوند و تاوان پس یدهند، باید مورد هجوم قرار گیرند چرا که اصولا از منظر لیبرال ها و سرمایه داران متاثر از حکومت های غربی پرداختن به اصول عقیدتی و ارزشی پذیرفه نیست و باید در چاچوب بی بندوباری و بی قیدی حرکت کرد تا بتوانند در سر بزنگاههای آینده و حال حاضر از آنها و از هنرشان و از تخصصشان در راستای اهداف پلید خود بهره برداری کنند.

,

سالار عقیلی و مهران مدیری در هر وضعیتی که به خواست و اراده خود در آن قرار گیرند چهره هنری و متخصص این مرز و بوم محسوب می شوند و هیچگاه شبیه آنچه که این طیف معلوم الحال به سرشان آوردند را در رفتار نظام و انقلاب نخواهند دید.

,

مدیری و عقیلی تاوان واقعیت نگری و پرداختن به ارزش های واضح حال حاضر کشورمان را به عده ای می پردازند که به هیچ معیاری جز منافع دنیایی و کاسه لیسی غرب و استکبار سر تعظیم فرود نمی آورند و برایش ارزشی قائل نیستند.

,

اسماعیل زمندی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه