اخبار داغ

مسئول ستاد مردمی جشنواره فیلم عمار در قوچان:

آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار در قوچان اکران شد

آثار برگزیده جشنواره فیلم عمار در قوچان اکران شد
مسئول ستاد مردمی جشنواره فیلم عمار در قوچان گفت: بیش از 100 اثر جشنواره فیلم عمار با استقبال خوب شهروندان در قوچان اکران شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی گنجی مقدم، مسئول ستاد مردمی جشنواره فیلم عمار در قوچان در گفتگو با قوچان خبر گفت: جشنواره مردمی فیلم عمار که از سال 88 آغاز شده، تا کنون از نظر کمی و کیفی رشد بسیار خوبی داشته و در حال شکوفایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قوچان خبر ,

وی با بیان اینکه مهمترین راهبرد جبهه فرهنگی در کشور، بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می باشد، افزود: در سال اول تعداد آثار ارائه شده به این جشنواره حدود 100 اثر بوده که این رقم در سال جاری به حدود دو هزار اثر رسیده است.

,

وی با اشاره به عناصر متمایز کننده این جشنواره نسبت به سایر جشنواره ها ادامه داد: مردمی بودن برای این جشنواره فقط یک عنوان نیست بلکه مفهوم و رویکرد جشنواره فیلم عمار است.

,

گنجی مقدم با بیان اینکه مخاطبین این جشنواره محدود به مرکز و شهرهای بزرگ نیست، تصریح کرد: جشنواره مردمی فیلم عمار تا عمق روستاها نفوذ کرده و آثار آن در بسیاری از روستاها و آبادی ها در حال اکران است.

,

وی تاکید کرد: عوامل اجرایی این جشنواره که  علم عمار را  بر دوش گرفته اند، با روحیه ای بسیجی نسبت به اکران آثار این جشنواره فعالیت می کنند.

,

وی با اشاره به موضوع و محور آثار اکران شده در قوچان خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، جهاد فرهنگی، فتنه 88، شهدای مدافع حرم، استکبار ستیزی از مهمترین محورهای آثار اکران شده می باشد.

,

مسئول ستاد مردمی جشنواره فیلم عمار در قوچان با بیان اینکه 38 اکران به مناسبت سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی در این شهرستان انجام شده است، گفت: این آثار در مساجد، مدارس، مزار شهدا، پادگان تیپ 277 و... اکران شده و تا پایان سال این اکران ها ادامه خواهد اشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه