اخبار داغ

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان ؛

مسئول کارآمد، ۲ ماه مانده به انتخابات ناکارآمد نمی‌شود

مسئول کارآمد، ۲ ماه مانده به انتخابات ناکارآمد نمی‌شود
نوروزی گفت: عزل استاندار شائبه سیاسی بودن را همراه دارد چرا که نمی توان گفت مسئولی از ابتدای معرفی تا به امروز کارآمد بوده و اکنون۲ ماه مانده به انتخابات در کارآمدیش خدشه وارد شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان  دکتر رضاعلی نوروزی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان از حضور علمایی که از جریان وحدت ساز جبهه حمایت کردند تشکر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان,

وی افزود: حمایت علما موجب دلگرمی فرزندان انقلابی ایران اسلامی است و جبهه با حمایت گسترده مردم به ویژه متخصصان و نخبگان و عنایت ویژه علما آماده خلق حماسه ای جاویدان در تاریخ ایران جهت حل مسائل و تنگناهای معیشتی مردم و نوسازی فضای جامعه برای تحقق اهداف کلان نظام و منویات مقام عظمای ولایت از جمله نهادینه سازی پیشرفت و عدالت در تمام سطوح جامعه است.

,

نوروزی با بیان اینکه تغییر فرماندار شهرستان در روز آغاز ثبت نام انتخابات با واکنش علما و مسئولین انقلابی شهر همراه بود افزود: از نظر مردم انقلابی این امر قابل درک و پذیرش نیست از این رو این‌گونه فعالیت‌ها شائبه سیاسی بودن را در بر دارد چراکه نمی‌توان گفت مسئولی از ابتدا تا به امروز کارآمد بوده، حال ۲ ماه مانده به انتخابات در کارآمدی او خدشه وارد شده.

,

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اصفهان در ادامه تاکید کرد: این تغییرات نگرانی‌هایی را برای امت انقلابی شهرستان اصفهان به وجود آورده است که انتظار می رود همگان با تمکین به قانون آرامش لازم را برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند فراهم نمایند.

,

نوروزی در پایان با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌های انقلابی و پرهیز از جهت گیری‌های جناحی در برگزاری انتخابات عنوان کرد: به زودی مسئولین و دبیران کمیته های مختلف جبهه مردمی نیروهای انقلابی شهرستان اصفهان معرفی خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه