اخبار داغ

آنچه در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا وسیمای اردبیل گذشت

آنچه در مراسم معارفه مدیرکل جدید صدا وسیمای اردبیل گذشت
علی ملا احمدی امروز در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان مدیر کل جدید مرکز اردبیل معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما ، علی ملا احمدی امروز در  مراسمی در مجتمع فدک اردبیل به عنوان مدیر کل جدید مرکز اردبیل معرفی و از عبدالله مددی مدیرکل سابق مرکز تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

امام جمعه اردبیل: شبکه سبلان فرا استانی است/ مقابله با تحریف‌های تاریخی با ساخت سریال شاه اسماعیل

, امام جمعه اردبیل: شبکه سبلان فرا استانی است/ مقابله با تحریف‌های تاریخی با ساخت سریال شاه اسماعیل ,

آیت الله سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا وسیمای اردبیل، اظهار داشت: اکنون در دنیا جنگ رسانه ای در جریان است و همچنانکه در محاصره اقتصادی هستیم در محاصره رسانه ای هم قرار گرفته ایم.

,

وی گفت: در صدا وسیما باید به نیروهایی کار بدهیم که با انگیزه باشند.

, .,

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: هزینه کردن در صداوسیما باید خروجی داشته باشد که این بسته به فعالیت نیروهای متخصص دارد.

,

وی خاطر نشان کرد: در عرصه فرهنگ مشکل این است که تخصصی کار نمی شود کسی باید عهده دار کار فرهنگی باشد که تخصص داشته باشد، دومین نکته اینکه همه کارهای فرهنگی را نباید به استانها سپرد که انجام  کارهای حجیم و بزرگ به تنهایی از عهده استانها خارج است

,

عاملی گفت: از مدیرکل جدید صدا وسیمای استان اردبیل می خواهم به شبکه سبلان به عنوان شبکه استانی نگاه نکند شبکه سبلان بین المللی است و مردم جمهوری آذربایجان تمام برنامه های شبکه سبلان و رادیو آران را با علاقه دنبال می‌کنند.

, .,

وی تصریح کرد: اگر اردبیل نبود ایران نبود مردم ایران سر سفره صفویه نشسته اند؛هم اکنون جمهوری آذربایجان صفویه را مصادره کرده است و ترکیه تخریب می کند باید با این تحریفها مقابله کرد که یکی از این راهها ساخت سریال شاه اسماعیل صفوی است که فیلمنامه آن نوشته شده است.

, .,

سرپرست استانداری اردبیل: صداوسیما همه سلایق را درنظر بگیرد

, سرپرست استانداری اردبیل: صداوسیما همه سلایق را درنظر بگیرد, صداوسیما همه سلایق را درنظر بگیرد,

اقبال عباسی سرپرست استانداری اردبیل در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید صدا وسیمای اردبیل، اظهار داشت: قوام و دوام دولتها به اطلاعات ،ارتباطات وابسته است.

,

وی گفت: درحال حاضر با یک گوشی تمام اطلاعات دنیا جابجا میشود در چنین عصری آیا باید نیروهای خود را به علم و تجهیزات روز مجهز کنیم که اگر چنین نباشد عقب خواهیم ماند.

, .,

عباسی تصریح کرد: صداوسیما باید در تولید و پخش برنامه های خود به عنوان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران عمل کند و از سلایق مختلف استفاده کند.

,

معاون امور استانهای سازمان صدا وسیما: پخش 33 مستند در ۱۴هزار دقیقه از پیاده روی اربعین/ مشاهیر اردبیل معرفی می‌شود

, معاون امور استانهای سازمان صدا وسیما: پخش 33 مستند در ۱۴هزار دقیقه از پیاده روی اربعین/ مشاهیر اردبیل معرفی می‌شود ,

دارابی معاون امور استانهای سازمان صدا وسیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل  جدید صدا وسیمای اردبیل گفت:  مردم اردبیل مردم متدین و با ریشه ایران است که اردبیل پیشگام حفظ ارزشهای اسلامی در تاریخ ایران بوده است.

, .,

وی افزود:بسیاری از مشاهیر ایران مربوط به این استان هستند که باید شناسانده شوند.

, .,

دارابی تصریح کرد: اردبیل در دوران دفاع مقدس نقش ارزنده ای داشته است باید شناسانده شود و این کار را می کنیم.

, .,

معاون امور استانهای سازمان صدا وسیما اردبیل خاطر نشان کرد:امسال ۳۳ مستند در ۱۴هزار دقیقه از پیاده روی اربعین که هر استان برای خود تهیه کرده است از هفته آینده پخش خواهد شد.

, .,

نماینده مردم اردبیل: تکلیف 70 نیروی حق الزحمه ای صداوسیمای اردبیل مشخص شود

, نماینده مردم اردبیل: تکلیف 70 نیروی حق الزحمه ای صداوسیمای اردبیل مشخص شود,

صدیف بدری نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل  جدید صدا وسیمای اردبیل، دیجیتالی کردن شبکه های تلویزیونی در سراسر استان به ویژه مناطق روستایی، توجه به زیر ساختهای صداوسیما ، تولید سریالها و فیلمهای پر محتوا و توجه به معیشت کارمندان را از معاون امور استانهای سازمان صداوسیما خواست.

, .,

وی با اشاره به وجود حدود ۷۰ نیروی حق الزحمه ای در صداوسیمای اردبیل از معاون امور استانها خواست وضعیت این نیروها را با جذب و ارتقا حقوق مزایا مشخص کنند

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه