اخبار داغ

در وزن منهای 55 کیلوگرم؛

بانوی کاراته کار اهل انزلی موفق به کسب مدال طلای جهانی شد

بانوی کاراته کار اهل انزلی موفق به کسب مدال طلای جهانی شد
بانوی کاراته کار اهل بندرانزلی موفق با کسب مدال طلای جهانی بانوان زیر 21 سال جمهوری اسلامی ایران در مسابقات جهانی اسپانیا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری افق انزلی آویشن باقری بانوی جوان اهل انزلی و عضو تیم ملی کاراته بانوان ایران در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم برای جمهوری اسلامی مدال طلای جهانی  کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری افق انزلی,

باقری حریفان خود را با اقتدار پشت سر گذاشت و  در مرحله نمیه نهایی رقیبی از چین را شکست داد و در بخش فینال بر رقیب اسپانیایی خود پیروز شد.

,

او همچنین برای رسیدن به مرحله فینال حریفانی از روسیه و قزاقستان را پشت سر گذاشت و در فینال نیز با نتیجه ۵ بر ۱ و با اقتدار کامل فاتح این رقابتها شد.

,

آویشن باقری متولد ۱۳۷۷ است  و  ورزش کاراته را از سن ۴ سالگی و زیر نظر پدرش آغاز کرده است و در سبک شیتوریو مشغول به فعالیت است.

,

از مهمترین عناوین وی می توان به :

,

– مدال طلای نوجوانان مسابقات قهرمانی آسیا در امارات سال ۲۰۱۳ 

,

– مدال طلای نوجوانان رقابت‌های لیگ جهانی ترکیه در سال ۲۰۱۲

,

– مدال طلای جوانان مسابقات بین المللی تایلند در سال ۲۰۱۴

,

– مدال نقره جوانان مسابقات قهرمانی آسیا در ملزی سال۲۰۱۴ اشاره کرد.

,

تیم ملی کشورمان تا کنون موفق به کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز رقابتهای قهرمانی جهان دست یافته است، آویشن باقری و باربد صداقت دو نشانطلا، سارا بهمن یار و مجید نیکوهمت دو مدال نقره، احمدرضا محمودی، حدیثه جمال، کاتای تیمی دختران(یگانه شهپری، گلناز شاهزیدی و عرفانه مساح)، قاسم خوبرو و علیرضا فرجی هم پنج مدال برنز این رقابتها را کسب کرده اند.

,

دهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی جهان در اسپانیا جریان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه