اخبار داغ

افتضاحات فرهنگی پی در پی در صداوسیمای کردستان؛

این بار توهین به کودکان و خبازان در قالب دیالوگ‌های «رکیک جنسی»!

این بار توهین به کودکان و خبازان در قالب دیالوگ‌های «رکیک جنسی»!
اخیراً بازیهای انتخاباتی، بی مبالاتی و عدم مدیریت صحیح در صدا وسیمای مرکز کردستان به نمادی از بی فرهنگی تبدیل شده است و هر بار افتضاح فرهنگی تازه‌ای در تلویزیون استان کردستان رقم می‌خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان، گویا هنوز مفهوم واقعی یکی از مهمترین توصیفهای رهبر معظم انقلاب در مورد کردستان را که یک استان فرهنگی است به درستی درک نکرده اند، به زعم ایشان انجام اعمال پوپولیستی و دلقک بازیهای فرهنگی با استفاده از چهره هایی غیر مردمی  رونمایی از یک اتفاق فرهنگی می باشد؛ در حالیکه این روزها متاسفانه عده ای مجری و خبرنگار و دلقک بازان بی خاصیت و سوء استفاده کننده از آنتنهای تلویزیونی و با استفاده  از موقعیت ساختگی  در شهر فرهنگی سنندج کارناوال فرهنگی راه انداخته و خودشان را نائب فرهنگی استان می پندارند!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

متاسفانه بارها شاهد انجام اعمال ضد فرهنگی در صداوسیمای مرکز کردستان بوده ایم؛ از دیدگاه این مدیرکل گویا فرهنگ عبارت است از یک سری اعمال دلقک بازی و ضد فرهنگی! اگر اینگونه است پس دیگر صدا و سیمای کردستان که با پول بیت المال و نظام اسلامی اداره می‌شود با بی بی سی، من و تو و دیگر شبکه های فاسد ماهواره ای چه تفاوتی دارد؟!

,

 

,

به نظر اکثر قریب به اتفاق مردم کردستان، مدیرکل صداوسیمای استان دقیقا وارد شطرنج انتخاباتی خطرناکی شده است و با سخره گرفتن فرهنگ این دیار در آرزوی نشستن بر یکی از صندلیهای بهارستان می باشد!

,

 

,

همانگونه که همه شاهد هستیم همین آنتن تلویزیون و دوربین های صداوسیما با سوءاستفاده از احساسات طبقه عوام جامعه، دلقک ترین بازیگر طنز را نماینده مردم در یک پارلمان محلی نمود!

,

 

,

اما اسفبارترین اتفاق ضد فرهنگی در برنامه سراسر مضحک و بدون خاصیت چریکه شو در روز دوشنبه سیزدهم اسفند 97 رخ داد، دلقک این برنامه بنام «آغه مامو» در دیالوگی که با مجری برنامه «آرمان مهرپناهی» دارد غافل از اینکه هنوز صدابردار صدای این برنامه را قطع نکرده است ضمن توهین به جامعه زحمتکش و پرتلاش خبازان از الفاظ بسیار رکیک و ضد ارزشی با مضمون اینکه خبازان با کودکان رابطه جنسی برقرار می‌کنند، استفاده می‌کنند که باعث جریحه دار شدن قلب پاک مردمان این دیار شده است!

,

 

,

اما گویا گفتن این جملات رکیک  پشت صحنه برنامه های صداوسیمای کردستان امری عادی و پیش پا افتاده است و اینجا  باید پرسید که آقای مدیرکل صداوسیمای کردستان کجائید؟! گویا در فکر سازوکار برنامه های انتخاباتی خویش هستید!

,

 

,

گویا هنوز هم تلاش می کنید که  برای رفتن و رسیدن به بهارستان ؛ اجرای برنامه های ضد فرهنگی و دلقک بازی را سرلوحه خویش قرار دهید!

,

 

,

آقای مدیرکل؛ این عروسک دلقک شما که در چریکه شو از عنوان بزرگ «آغه مامو» بهره می برد؛ دقیقا «شوجنسی» را در این مرکز راه انداخته است؛ گویا در نظر حضرتعالی  نزدیکترین مسیر برای رسیدن به بهارستان از انجام و اجرای برنامه های ضد ارزشی و فرهنگی می گذرد!

,

 

,

 اما ای کاش به دنبال این افتضاح فرهنگی که در کردستان بوجود آوردید؛ ذره ای شهامت داشتید و استعفایتان را نوشته و از استان می رفتید!هر چند که استعفا دادن و رفتن از مسند مدیریتی نیاز به شحاعت دارد؛ اما شما می بایست بخاطر این همه اتفاقات افتضاح بار فرهنگی که حاصل بی مدیریتی محض شماست؛ خیلی زودتر از امروز می رفتید!

,

 

,

آقای مدیرکل؛ اگر خودتان یکبار به ترجمه جمله «آغه مامو» در برنامه چریکه شو گوش فرادهید قطعا ناخودآگاه عرق شرمساری از سیمای ضدفرهنگیتان جاری می گردید؛ پس بیا بخاطر رضای‌خدا دست از سر فرهنگ این استان بردار؛ شاید با توجه به استعداد نهفته اتان در خوانندگی، به نظر نگارنده  بهتر است مراسم عروسی جوانان را گرم و بانشاط کنید ؛ قطعا این حرکت  بسیار بهتر خواهد بود!

,

 

,

جناب مدیرکل، این بی مبالاتی و عدم مدیریت صحیح حضرتعالی باعث شده است تا ویترین فرهنگی این مرکز از افرادی ساخته شود که ذره ای بوی فرهنگ از آنان استشمام نمی گردد و با پایینترین مدرک تحصیلی نقش استاد در تریبونی که از آنان به نام دانشگاه امام خمینی و چشم و زبان انقلاب  نام می‌برند را بازی می‌کنند.

,

 

,

قطعا اگر برنامه های فرهنگی و مدیریت حضرتعالی توانمند بود ، چهره هایی واقعا فرهنگی در برنامه های شما حضور پیدا می کردند؛ اما مردان و زنان بزرگ فرهنگی استان، مشارکت در برنامه های شما را برای خویش کسر شان می دانند!

,

 

,

اما سخن آخر ؛جناب مدیرکل، بهتر همین امشب جلوی دوربین حاضر شده و ضمن پوزش از کودکان و جامعه خبازان استان؛ با جسارت از مردم خداحافظی کنید؛ زیرا که مردم هیچ خاطره خوشی از حضرتعالی ‌و برنامه هایتان نداشته و ندارند!

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه