اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی:

احداث جاده بوکان ـ سردشت در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار قرار دارد

احداث جاده بوکان ـ سردشت در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار قرار دارد
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: احداث جاده بوکان ـ سردشت در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس، جاده بوکان ـ سردشت یکی از آرزوهای دیرینه شهروندان این دو شهرستان جنوبی استان اذربایجان غربی است، آرزوی که اینک و بعد از نیم دهه در حال براورده شدن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

جاده سردشت به بوکان، یک جاده روستایی به طول ۹۹ کیلومتر است که می تواند مسیر ۲ ساعت و ۵۵ دقیقه ای بوکان به سردشت را از مسیر خلیفان به یک ساعت ۲۰ دقیقه کاهش دهد.

,

این مسیر از بوکان اغاز و بعد از طی مسیر زیبایی شهریکند تا گندمان به روستای گوله و بعد از آن به شهر ربط می رسد که بی تردید می تواند نقش بسیار ویژه ای در رونق مبادلات و همچنین کاهش چشمگیر هزینه هاداشته باشد.

,

هم اکنون ۸۶ کیلومتر از سیر ۹۹ کیلومتری این جاده که البته بیشتر آن از طرف بوکان است آسفالت و تردد در ان جریان دارد و تنها ۱۳ کیلومتر دیگر لازم است که شهرهای سردشت و بوکان بدون واسطه به هم متسل شوند.

,

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، در این خصوص در گفت و گو با کانی پرس گفت: جاده بوکان ـ سردشت یکی از پروژه های مهم و حائز اهمیت در حوزه جنوب استان است که می تواند سبب وسعه شگرفی در حمل و نقل جاده ای جنوب استان به مناطق دیگر کشور ایجاد کند.

,

ابراهیم مبارک قدم، افزود: از این محور ۹۹ کیلومتری تنها ۱۳ کیلومتر ان که بخشی در حوزه شهرستان بوکان و بخشی در حوزه سردشت واقع شده باقی مانده است که زیر سازی و اسفالت نشده و الباقی مسیر گروی بار ترافیکی است.

,

وی، تصریح کرد: بر اساس اعتباری که هر دو شهرستان برای اجرای این پروژه تخصیص دادند خوشبختانه مطالعات و نقشه برداری ان به اتمام رسده و اکنون در مرحله مناقصه و تعین پیمانکار است.

,

مبارک قدم، خاطر نشان کرد: انشاالله به زودی و بعد از اینکه پیمانکار مشخص شد عملیات اجرای پروژه نیز آغاز خواهد شد.

,

حال باید دید که همشهریان بوکانی و سردشتی چه زمانی می توانند از این مسیر زیبا و تفریحی رفت آمد و کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه