اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

ملت ایران در زمین دشمن بازی نمی‌کند/عده‌ای با رفتارهای هنجارشکنانه دل داغدار مردم را به درد آوردند

ملت ایران در زمین دشمن بازی نمی‌کند/عده‌ای با رفتارهای هنجارشکنانه دل داغدار مردم را به درد آوردند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جویبار گفت: ایرانی واقعی از سانحه هوایی عزادار و داغدار است و با خانواده‌های داغدار این حادثه همدردی می‌کند و هیچ وقت با برهم زدن نظم و امنیت در میدان دشمن بازی نمی‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهردار بابایی امشب در جمع مدیران شهرستان جویبار با بیان اینکه ام‌الفساد آمریکاست و ریشه همه ناامنی‌های منطقه آمریکایی‌ها هستند اظهار کرد: همه اتفاقاتی که در دو هفته اخیر رقم خورده است ریشه در شرارت‌های آمریکای جنایتکار دارد.
 
وی به ترور سردار سپهبدپاسدار حاج قاسم سلیمانی اشاره و عنوان کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشیع پیکر سردار شهید سلیمانی ترس عجیبی بر دل دشمنان انداخت.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: اقدام به موقع و سیلی سپاه به آمریکا آغاز راهی برای محو آمریکا مستکبر از منطقه خواهد بود.
 
بابایی ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای سانحه هواپیمایی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد همسو با جریان‌ها و رسانه‌های بیگانه و معاند به بهانه ابراز همدردی با جانباختگان هواپیمای اوکراینی با شعارها و رفتارهای هنجارشکنانه دل داغدار این ملت را به درد آوردند.
 
وی با بیان اینکه ایرانی واقعی از این سانحه داغدار است گفت: ایرانی واقعی از این سانحه هوایی عزادار و داغدار است و با خانواده‌های داغدار این حادثه همدردی می‌کند و هیچ وقت با برهم زدن نظم و امنیت در میدان دشمن بازی نمی‌کند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تأکید کرد: فتنه‌گران همواره به بهانه‌های مختلف با برهم‌زدن نظم عمومی و ایجاد هرج و مرج تخریب و خسارت زدن به اموال عمومی و خصوصی نقش پیاده نظام را برای دشمنان ملت و اربابان خود بازی می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار با بیان اینکه سردار سلیمانی در دوران حیات خود ثمرات زیادی را برای کشور ایران و منطقه به ارمغان آورد اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی ثمرات بسیار زیادی را برای کشور ایران و منطقه به همراه داشت.
 
وی تصریح کرد: انسجام ملی یکی از ثمرات شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بود که نه تنها در ایران بلکه کل دنیا را متحد کرد ولی دشمنان خارجی و نفوذی‌های داخلی نمی‌خواهد این اتحاد و انسجام تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه