اخبار داغ

همرزم سردار سلیمانی:

خون سردار سلیمانی زوال آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را به‌دنبال دارد

خون سردار سلیمانی زوال آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را به‌دنبال دارد
همرزم سردار سلیمانی با اشاره به اینکه خون سردار سلیمانی زوال آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را به‌دنبال دارد گفت: رویارویی حاج قاسم با آمریکا دوست داشتنی بود و این طور نبود که از آنها واهمه داشته باشد، بدون واهمه حضور داشت که نشان از شجاعت و دلیری این سردار می‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام علی کعبی پنج شنبه شب در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم محمد معافی که در روستای برگه شهرستان میاندورود برگزار شد با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در نماز جمعه، اظهار کرد: رهبری هشت سال پیش در نماز جمعه سیاست‌های ایران را در قبال اسرائیل تبعین کردند از آن زمان تا به امروز صحنه رویارویی جبهه مقاومت و جبهه استکبار جهانی دگرگون شد.

وی بیان کرد: در این هشت سال داعش به‌وجود آمد اما بدست جبهه مقاومت سرکوب شد و فلسطین در چند رویارویی سخت بینی اسرائیل را به خاک مالید و حزب الله لبنان از یک گروه نظامی محدود تبدیل به یک گروه سیاسی حاکم در معادلات سیاسی لبنان تبدیل شد و گروه‌های مقاومت متعددی در منطقه از جمله حشدالشعبی، زینبیون و فاطمیون و... تشکیل شد.

همرزم سردار سلیمانی با اشاره به حضور میدانی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نبرد با داعش، خاطرنشان کرد: حضور سردار سلیمانی در یکایک جاها مشخص بود و کار به جایی رسید که آمریکا کاری غیر از حمله از پشت و شهادت سردار نداشت.

کعبی با بیان اینکه امروز آمریکا اعتراف کرده است که داعش را به‌وجود آورده است، تصریح کرد: در ابتدای فتنه سوریه جای حق و باطل مشخص نبود و در روزهایی که داعش سوریه را اشغال کرده بود و تنها چند نقطه باقی مانده بود رهبری گفتند که بشار اسد باید بماند و بروید از سوریه دفاع کنید کسی فکر نمی‌کرد که چیزی از سوریه باقی بماند اما با حضور سردار سلیمانی و یارانش فتنه داعش خنثی شد.

وی افزود: رویارویی حاج قاسم با آمریکا دوست داشتنی بود و این طور نبود که از آنها واهمه داشته باشد حتی در منطقه قنیطریه که زیر دید پرنده‌های اسرائیل است بدون واهمه حضور داشت که نشان از شجاعت و دلیری این سردار می‌داد.

این روحانی مدافع حرم با بیان اینکه در عملیات بوکمال که شهید معافی نقش فرمانده را داشت و شهید شد حاج قاسم کمر آمریکا را شکست، اضافه کرد: هدف این عملیات اتصال سوریه به عراق بود، در آن عملیات رزمندگان اسلام از عراق پاکسازی را به سمت مرز سوریه شروع کردند و رزمندگان در سوریه به سمت مرز عراق حرکت کردند.

کعبی گفت: وقتی آمریکا این صحنه را دید نیروهای خود را در مرز تنف مستقر کرد تا از وصل شدن تهران به بیرون و مرزهای مقاومت جلوگیری کند اما حاج قاسم دستور دورزدن نیروهای آمریکایی و ادامه مسیر را داد.

وی با اشاره به نحوه شهادت سردار سلیمانی، گفت: چنین سرداری شایسته شهادت به دست شقی‌ترین انسان روی زمین بود و به گفته قرآن سردار از بین ما نرفته است و قطعا باقی مانده خونش جاری است و منجر به بیداری ملت می‌شود و خون سردار زوال آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی را به‌دنبال خواهد داشت.

کعبی در ادامه بیان کرد: متاسفانه ملت ما در برهه‌ای دچار غفلت شدند و برخی فکر کردند که می‌توان آمریکا را دوست به حساب آورد و روی حرف کسی از آمریکا حساب باز کرد و ملاک قرار داد.

وی تاکید کرد: خون سردار غبار غفلت که روی بعضی از دل‌ها نشسته بود را زدود که حضور میلیونی مردم در تشییع آن شهید گواه آن است.

همرزم سردار سلیمانی با بیان اینکه بعضی‌ها امروز می‌خواهند حساب ترامپ را از آمریکا جدا کنند، گفت: می گویند بدون ارتباط با آمریکا نمی‌توان مشکلات اقتصادی را حل کرد باید بدانند که زوال آمریکا نزدیک است و نابودی همیشگی اسرائیل را خواهیم دید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه