اخبار داغ

در خطبه‌های نماز جمعه مازندران مطرح شد

ابرقدرتی آمریکا در مقابل اراده ملت ایران هیچ ارزشی ندارد/آمریکایی‌ها خوی اشغالگری دارند

ابرقدرتی آمریکا در مقابل اراده ملت ایران هیچ ارزشی ندارد/آمریکایی‌ها خوی اشغالگری دارند
امام جمعه موقت ساری با اعلام اینکه ما مدیون خون شهدا به ویژه شهدای نامدار هستیم، گفت: ایران اسلامی در غم و ماتم سردار دل‌ها در تب و تاب است و همچنان جایگاه این شهید در ایران و جهان می‌درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری افزود: نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه جزو ارکان استراتژی و کاربردی حفظ نظام اسلام هستند و ملت ما اجازه نمی‌دهد این قدرت توانمند الهی و اسلامی به هیچ وجه تضعیف شود.

امام جمعه موقت ساری خاطرنشان کرد: امروز باید با حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، پشت سر ایشان در صف مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و آمریکا قرار بگیریم.

وی با اعلام اینکه ما مدیون خون شهدا به ویژه شهدای نامدار هستیم، گفت: ایران اسلامی در غم و ماتم سردار دل‌ها در تب و تاب است و همچنان جایگاه این شهید در ایران و جهان می‌درخشد.

خطیب جمعه ساری تصریح کرد: شهید سلیمانی اهل حزب و جناح نبود و انقلاب، اسلام، قرآن و آئین الهی حضرت محمد (ص) جزء خط قرمزش بود، خون شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب همچنان زنده است و یک بار دیگر نظام اسلامی ایران زنده شده است.

یوسف‌پور اضافه کرد: حادثه هواپیمای اوکراینی، دل مردم ایران را آزرده کرده است و مسؤولان باید این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

به گفته امام جمعه موقت ساری؛ احتمال اینکه آمریکا در این سانحه دست داشته باشد وجود دارد و انتظار داریم که حقایق مورد بررسی و به اطلاع مردم برسد، اما آنچه که همه ملت باید به آن توجه داشته باشند این است که این حادثه نباید موجب تضعیف نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شود.

یوسف‌پور با دعوت مردم به تقوای الهی گفت: عافیت طلبی یکی از نشانه‌های مومن است و نعمتی بالاتر از عافیت طلبی از خداوند نیست.

وی با اعلام اینکه در برابر بلا‌ها و ناگواری‌های زندگی انسان باید عافیت بطلبد، تصریح کرد: عافیت در دنیا یعنی عبور عزتمندانه در گرفتاری‌ها است.

امام جمعه موقت ساری گفت: عافیت نیاز به توسل به ائمه اطهار و قرآن کریم دارد که این موضوعات باید در دستور کار مومنان باشد که این عافیت را برای خود و زندگی دنیا و آخرت فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

ابرقدرتی آمریکا در مقابل اراده ملت ایران هیچ ارزشی ندارد

امام جمعه آمل نیز با بیان پرتاب موشک سپاه به پایگاه عین الاسد گفت: با این سیلی که به آمریکا زدیم به دنیا نشان دادیم، ابرقدرتی چون آمریکا در مقابل اراده این ملت هیچ اررشی ندارد.

حجت السلام سید جلیل مرتضویی در نماز جمعه این هفته آمل با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: بیش از بیست میلیون نفر پای تابوت سردار آمدند؛ دشمن این را وقتی می بیند در صدد توطئه بر می آید و دشمنی اش را دوچندان می کند؛ اما مردم ما هنوز پویا هستند، به سمت انقلاب پیش می روند.

وی ادامه داد: وقتی سردار را شهید کردند، این چنین تشیع باشکوهی و  یکصدای مردم به انتقام سخت را گمان نمی کردند.

امام جمعه آمل با بیان پرتاب موشک سپاه به پایگاه عین الاسد عنوان کرد: با این سیلی که به آمریکا زدیم به دنیا نشان دادیم، ابرقدرتی چون آمریکا در مقابل اراده این ملت هیچ اررشی ندارد.

وی به سانحه هواپیمای اکراین اشاره کرد و افزود: داغدار واقعی ما هستیم که عزیزان و نخبگان مان را از دست دادیم، سرها دادیم تا اینان بزرگ شوند و پیشرفت کنند؛ اما خطای انسانی اتفاق افتاد که با جان و دل پذیرا بودیم.

مرتضویی ادامه داد: وقتی فضای کشور جنگی باشد، این اتفاقات رخ می دهد؛ همانطور که برای سردار اشک ریختیم برای مسافران هواپیما هم ریختیم و آن عظمت و شادمانی مان به تلخی رفت.

 وی با تاکید اینکه دشمن میخواهد عمارها و مالک اشترهای ما را دور کند، خاطرنشان کرد: برای حمایت و سربلندی سپاه که سیلی محکم تری بزند جان می دهیم، تمام نیروهای مسلح کشورمان فدایی ما هستند و ما فدایی آنان هستیم.

امام جمعه آمل تصریح کرد: کشوری که بیش از ۷۰ سال در دنیا جولان می داد و هر کسی را می خواست نابود می کرد و در همه کشورها دخالت میکرد و ما باج نمی دادیم.

, ابرقدرتی آمریکا در مقابل اراده ملت ایران هیچ ارزشی ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که خوی اشغالگری دارند

امام‌جمعه شهرستان جویبار نیز گفت: آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که هیچگاه از خوی اشغالگری خود کوتاه نمی‌آیند زیرا با تصویب پارلمان عراق به خروج آمریکایی‌ها، آن‌ها اصرار به ماندن و اشغالگری دارند.

آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار گفت: در دو هفته اخیر دو حادثه تلخ شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و هم رزمانش و سقوط هواپیمای بوئینگ اوکراینی که منجر به شهادت رسیدن هموطنان ما شد که با جنگ‌روانی رسانه‌های آمریکایی همراه بود.
 
وی تصریح کرد: مقصر اصلی این حوادث آمریکاست زیرا با توطئه‌های سایبری باعث مختل شدن رادارها هواپیمای اوکراینی شد و در نهایت سپاهیان عزیز ما که فقط 10 ثانیه فرصت داشتند تا در حالت کاملا جنگی از امنیت کشور دفاع کنند شلیک کنند و متأسفانه منجر به شهادت رسیدن عزیزانمان شد که برای همه ما تلخ و ناگوار بود.
 
امام جمعه جویبار بابیان اینکه شییع پیکر سردار شهید سلیمانی ترس و وحشت را به جان آمریکایی‌ها انداخت گفت: تشیع میلیونی سردار سلیمانی و مطالبه میلیون‌ها نفر از مردم به انتقام سخت از عاملان و آمران این حمله تروریستی، آمریکایی‌ها را به ترس و وحشت انداخت.
 
نادعلیزاده خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که هیچگاه از خوی اشغالگری خود کوتاه نمی‌آیند زیرا با تصویب پارلمان عراق به خروج آمریکایی‌ها، آن‌ها اصرار به ماندن و اشغالگری دارند.
 
وی تأکید کرد: انتقام سخت زمانی است که آمریکایی‌ها از منطقه خلیج فارس اخراج شوند و حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط یک سیلی بود.
 
امام‌جمعه جویبار به اقدامات سه کشور اروپایی در برابر برجام واکنش نشان داد و گفت: مسئولین امروز به حرف‌های رهبری رسیدند که نباید به دل به اروپایی‌ها بست زیرا آن‌ها فقط پیاده نظام آمریکا هستند و منافع آمریکایی‌ها برایشان مهم است.
 
نادعلیزاده به اعلام اسامی تأییدصلاحیت‌شدگان از سوی شورای نگهبان اشاره و عنوان کرد: نامزدهایی که رد صلاحیت شدند در صورت اعتراض با داشتن مدارک و مستندات و بدون جوسازی و تخریب چهره شورای نگهبان در چارچوب قانون پیگیر امور خود باشند.  
 

,
, آمریکایی‌ها دزدان وقیحی هستند که خوی اشغالگری دارند,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

دست‌های پنهان انگلیس و رژیم صیونیستی در تضعیف سپاه

امام جمعه میاندورود نیز گفت: یک عده می‌خواهند جایگاه بسیج و سپاه را تضعیف کنند که به خواست خدا دست‌های پنهان رو شده و رو خواهد شد و مردم دست‌های پنهان رژیم صیونیستی و انگلیس را خواهند دید.

حجت الاسلام رضا محمدنسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به ایام فاطمیه و شهادت اولین بانوی شهیده راه امامت و ولایت و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش، اظهار کرد: سوالات زیادی مطرح می‌شود که چرا آمریکا و اسرائیل سردار ما را به شهادت رساندند باید گفت که سردار با اخلاصی که داشت آنها را در دنیا به زانو درآورده بود به همین دلیل نتوانستند وجودش را تحمل کنند.

وی بیان کرد: دشمن فکر نمی‌کرد با شهادت سردار سلیمانی دل‌های مردم منسجم‌تر و جبهه مقاومت، مقاوم‌تر شود.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه سردار مردی الهی بود و همه آزادای خواهان دنیا او را دوست داشتند، خاطرنشان کرد: آنچه اسلام و قرآن می‌خواهد مضمحل شدن کفار است و با شهادت سردار سلیمانی اولین گام اخراج آمریکا از منطقه شروع شده است.

محمدنسب با اشاره به اینکه کسی جرات نمی‌کرد به آمریکا ضربه بزند حتی کشورهای هم‌تراز آن، تصریح کرد: تا امروز اگر ایران و محور ماومت به خاورمیانه ختم می‌شد امروز از مرز خاورمیانه گذشته است و دیگر ایران در مبارزه با آمریکا تنها نیست.

وی تاکید کرد: یک عده می‌خواهند جایگاه بسیج و سپاه را تضعیف کنند که به خواست خدا دست‌های پنهان رو شده و رو خواهد شد و مردم دست‌های پنهان اسرائیل و انگلیس را خواهند دید.

خطیب جمعه میاندورود با اشاره به 27 دی ماه روز غزه، گفت: مردم بی‌دفاع غزه با دست خالی اسرائیل را به عقب راندند.

محمدنسب با بیان اینکه شورای نگهبان را همه جناح‌ها قبول دارند، افزود: وظیفه ما است که از جایگاه قانونی آن دفاع کنیم و انتظار داریم با سعه صدر بیشتری، کسانی که صلاحیت آنها احراز نشد در اعتراضات آنها دقت بیشتری شود.

وی با بیان اینکه یک عده می‌خواهند شبهه افکنی کنند که شورای نگهبان حزبی و جناحی عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: انتخابات اگر با حضور یک حزب یا یک جناح باشد به ضرر کشور است و شورای نگهبان اینگونه عمل نمی‌کند.

محمدنسب با تاکید بر اینکه مردم به‌دنبال افراد امین هستند، تصریح کرد: انتظار داریم شورای نگهبان افراد شایسته را به ما معرفی کند تا مردم افرادسالم و اصلح را انتخاب کنند.

امام جمعه میاندورود با بیان اینکه آمریکا و ترامپ دارند شهید ما را متهم به تروریسم می‌کنند، گفت: تنها کسی که با داعش مبارزه کرد و آنها را شکست داد این شهید و یارانش بودند و دشمن در تلاش است که جای شهید و جلاد را تغییر دهد و باید مواظب بود.

انتهای پیام/

, دست‌های پنهان انگلیس و رژیم صیونیستی در تضعیف سپاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه