اخبار داغ

سردار آزادی در حاشیه بازدید از مرکز کنترل رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج:

نقطه مطلوب کشور تولید قدرت نرم در فضای مجازی است

نقطه مطلوب کشور تولید قدرت نرم در فضای مجازی است
سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی بسیج با حضور در مرکز کنترل و مانیتورینگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج، از این رویداد مهم و فعالیت های تیم های شرکت کننده به صورت آنلاین بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روز دوم برگزاری این رویداد نیز سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی بسیج با حضور در مرکز کنترل و مانیتورینگ رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج، از این رویداد مهم و فعالیت های تیم های شرکت کننده به صورت آنلاین بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در خصوص ضرورت تولید محتوای فاخر اظهار داشت: امروز فضای مجازی تبدیل به یک فضای حقیقی شده است که با گستردگی زیاد توانسته است وقت قابل توجهی از جوانان کشور را به خود اختصاص بدهد.

,

معاون فرهنگی بسیج با بیان اینکه یکی از مهمترین نیازهای امروز فضای مجازی، تولید محتوای جذاب، موثر و به روز است عنوان کرد: با توجه به خلأهایی که در حوزه فضای مجازی وجود دارد این اقدام بسیج در خصوص رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال آغاز یک نهضت بزرگ برای جبران این خلأ است.

,

سردار آزادی در ادامه افزود: این نهضت بزرگ در راستای تولید محتوای خوب و مبتنی بر سبک زندگی اسلامی است که با حضور جوانان ایرانی که دارای ایده و ابتکار هستند کلید خورده است و مطمئن هستیم که محصول این حرکت سازمان فضای مجازی بسیج، تولیدات خوب و اثرگذاری است که بعد از گسترش در فضای مجازی می تواند دل ها و جان ها را سیراب کند.

,

وی همچنین گفت: امیدواریم به مرحله ای برسیم که با انبوه تولیدات موثر در فضای مجازی، جبهه انقلاب بتواند بر جبهه دشمن غلبه کرده و به تولید قدرت دست پیدا کنیم؛ نقطه مطلوب کشور تولید قدرت نرم در فضای مجازی است که این فرمایش رهبر انقلاب در خطبه های نماز جمعه اخیر است.

, نقطه مطلوب کشور تولید قدرت نرم در فضای مجازی,

معاون فرهنگی بسیج با بیان اینکه یکی از حوزه هایی که باید در آن قدرتمندتر شویم حوزه فضای مجازی است بیان کرد: با تولید محتوا قطعا می توانیم به تولید قدرت نرم، سرمایه اجتماعی و مزیت برای انقلاب اسلامی رسیده و انقلاب اسلامی را به عنوان یک الگو به دنیا معرفی کرد.

,

سردار آزادی در خصوص لزوم حمایت از افراد تولید کننده و همچنین محتواهای تولید شده در این فضا هم گفت: همه دستگاه های فرهنگی در کشور باید از تولیدکنندگان دیجیتال حمایت کنند تا فعالان در عرصه فضای مجازی بتوانند با ایده پردازی، به تولیدات بهتری دست پیدا کنند.

,

وی همچنین بیان داشت: در هر عرصه ای که حمایت وجود داشته باشد، آن عرصه رشد خواهد کرد و از همین جهت معاونت فرهنگی و هنری بسیج آمادگی دارد تا از تولیدات برتر وبرگزیده هم تقدیر به عمل آورده و هم از تولیداتی که در حوزه فعالیت های انقلابی هستند حمایت ویژه انجام دهد.

,

 

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه