اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

برخی تربیت‌شدگان غرب با القای«ما نمی‌توانیم» دنبال سازش با امریکا هستند/«مسئولان»کمک نمی‌کنید مانع نشوید!

برخی تربیت‌شدگان غرب با القای«ما نمی‌توانیم» دنبال سازش با امریکا هستند/«مسئولان»کمک نمی‌کنید مانع نشوید!
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خط سازش با امریکا در درون ما است و برخی تربیت شدگان غرب، این جوجه شیطان‌ها با القای ما نمی‌توانیم در صدد تحقق و تداوم این امر هستند، این یک نفاق جدید است و این‌ها را باید کنار بگذاریم و جوانان در هر حوزه‌ای ورود پیدا کنند، معجزه می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امشب در مراسم اختتامیه نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی ویژه فعالان فضای مجازی بسیج استان که در حسینیه عاشقان کربلا ساری برگزار شد اظهار کرد: ما در عصر حاضر نیاز به حضور سربازان در حوزه رسانه، تولید محتوای دیجیتالی و حوزه سایبری در لشکر امام زمان(عج) داریم.

وی افزود: تجربه چهل ساله پس از انقلاب و 15 ساله پیش از پیروزی انقلاب یعنی از سال 1342 به این طرف، نشان داده که هر جا ما به رهنمود امامین انقلاب به موقع عمل کردیم، پیشرفت داریم و موفق شدیم و هر جا این توصیه‌ها را جدی نگرفتیم، آن‌جا ضرر کردیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از این توصیه‌های بسیار اساسی همین جریان، نهضت نرم افزاری بود؛ خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری شاید بیش از 12 سال قبل این موضوع را مطرح کردند و ما در این زمینه ورود جدی نداشتیم، یعنی این توصیه را خیلی جدی نگرفتیم.

امام جمعه مرکز مازندران ادامه داد: چنانچه باز هم سیاست‌های فضای مجازی را طی سالیان قبل، ایشان اعلام کردند و چندین بار هم هشدار دادند، هشدار توجه، عدم غفلت و استفاده بهینه از این فضا، اما باز هم ما این حوزه را خیلی جدی نگرفتیم.

محمدی لائینی گفت: چنانچه در رابطه با مبازره با فساد نیز چندین بار هشدار دادند و ما توجه نکردیم و علاوه بر خسارات مالی، دچار خسارت‌های فرهنگی و روانی نیز شدیم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها از تاسیس شبکه ملی اطلاعات سخن گفتند اما هنوز ما حسابی، پای این کار نیامدیم؛ استعدادش را نداریم؟ هر کجا ما با جدیت ورود پیدا کردیم نشان دادیم که استعدادش را داریم؛ بحث این است که خوب ورود پیدا نمی‌کنیم و یا اینکه آن افرادی که باید ورود پیدا کنند، ورود پیدا نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: دشمن ما را بر اساس یک القای فرهنگی زمین گیر می‌کند بیش از آنکه با یک برخورد فیزیکی ما را زمین گیر کند با القای فرهنگی و تاثیر گذاری روان شناختی زمین گیر می‌کند و با این کار اولا ما را از هیمنه و شوکت پوشالی خودش می‌ترساند و آن قدر که ترس از یک چیز آدمی را منفعل می‌کند و او را وادار به عقب نشینی می‌کند، خود واقعیت آن تاثیر ندارد.

امام جمعه مرکز مازندران افزود: باید نترسیم، امام هنرش این بود که ما را به جسور بودن در مقابل دشمن وا داشت؛ اینکه نترسیم و شهادت هم همین گونه است، روحیه استشهادی یعنی نترسیدن، به استقبال مرگ رفتن.

محمدی لائینی مطرح کرد: وقتی همچون سردار سلیمانی‌ها دنبال شهادت باشید، دیگر ترسی ندارید؛ چرا در هم کوبیدن پایگاه عین الاسد، یوم الله است، این به خاطر تلفات دشمن نیست، بلکه به خاطر شکستن هیمنه و هیبت امریکا است، ملت‌ها را جرات داده بر اینکه می‌شود به امریکا حمله کرد، امریکا صدمه پذیر است، اینگونه از خود یک غول بی شاخ و دم ساخته است، نیست و این پیام مهم است.

وی اعلام کرد: هنر امامین انقلاب آن است که ترس را نسبت به استکبار جهانی از ملت‌ها فرو ریختند، و دشمن از این امر بسیار عصبانی است که از او نمی‌ترسند، خط مقدم محفوظ ماندن استکبار، ترسی است که ایجاد می‌کند و شکستن این خط مهم است.

نماینده ولی فقیه در مازندران اضافه کرد: نکته دومی که امامین انقلاب به ما آموختند خودباوری است، دشمنان چنین القا کردند که شما نمی‌توانید و باید از ما بیاموزید و آن جایی که ما می‌خواهیم پاسخ دهیم که می‌توانیم، می‌آیند و جلوگیری می‌کنند.

امام جمعه مرکز مازندران تصریح کرد: خوباودی و اعتماد به نفس در امتداد اعتماد به خدا است اما متاسفانه تربیت شدگانی از غرب در درون ما هستند که این‌ها ابزار آن‌ها هستند و مدام القا می‌کنند که ما نمی‌توانیم و باید با آن‌ها باشیم؛ و عملا با این حرکت‌ها، عملا توصیه‌های رهبری روی زمین می‌ماند و این می‌شود که در خصوص شبکه ملی اطلاعات، فضای مجازی، نهضت نرم افزاری و سایر توصیه‌ها، کاری انجام نمی‌شود.

محمدی لائینی تاکید کرد: خط سازش با امریکا در درون ما است و برخی تربیت شدگان غرب، این جوجه شیطان‌ها با القای ما نمی‌توانیم در صدد تحقق و تداوم این امر هستند، این یک نفاق جدید است و این‌ها را باید کنار بگذاریم و شما جوانان در هر حوزه‌ای ورود پیدا کنید، معجزه می‌کنید.

وی با بیان اینکه، ایران استعداد دارد، جوان ایرانی استعداد دارد؛ گفت: اجازه بدهند جوانان ورود پیدا کنند به عرصه فضای مجازی، جنگ سایبری، تولید محتوای دیجیتال، نهضت نرم افزاری، دانش‌های فاخر و ببینید این جوانان چه کار می‌کنند، شما فقط اجازه بدهید؛ مانع نشوید، کمک هم نکنید، "مرا به خیر تو امیدی نیست، شر مرسان"، حداقل شر نرسانید و کنار بروید.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: ما در این دوره و زمانه، نیاز جدی به این نهضت داریم و باز هم باید از بسیج کمک بگیریم و باز هم باید بسیج وارد میدان شود و این لشکر مخلص خدا، نشان دهد که نمی‌ترسد، توانمند است و می‌تواند موفق باشد.

امام جمعه مرکز مازندران افزود: بنده انتظار دارم که مسئولان عالی حوزه سپاه و بسیج هم این مسئله را خیلی جدی بگیرند، در حد اینکه ما یک نامی به راه بیفتد و بگوید داریم یک کاری انجام می‌دهیم و وقتی به درون می‌رویم ببینیم که نه، خیلی جدی نیست، نباشد، کار باید جدی دنبال شود، تعارف نشود.

محمدی لائینی توصیه کرد: شما جوانان بسیجی نیز واقعا باید روحیه مطالبه گری خود را داشته باشید، از همین بسیج، از همین سپاه، چرا که از این دو انتظار کمک و جواب وجود دارد اما از کسان دیگر این انتظار نیست.

وی گفت: وقتی از کسی توقع مطالبه داریم، این نشانه اعتماد و احترام به آن شخص است، واگرنه ما از خیلی نفرات، مطالبه‌ای نداریم؛ چون آن‌ها را اهل عمل نمی‌دانیم، گوششان بدهکار نیست، اما سپاه و بسیج جزو نهادهایی است که به آن اعتماد داریم و لذا از آن‌ها انتظار داریم.

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان کرد: شما جوانان هم باید خود را خوب نشان دهید تا آن‌ها هم دلگرم‌تر شوند و با جدیت بیشتری پای کار بیاید.

امام جمعه مرکز مازندران در پایان با بیان اینکه امیدواریم یکی از برجستگی‌های مردم مازندران در این حوزه شکل بگیرد، گفت: امیدواریم این امر را خدمت مقام معظم رهبری اعلام کنیم که یکی از برجستگی‌های مردم مازندران توانمندی در نهضت نرم افزاری، تولید محتوای دیجیتال و جنگ سایبری است.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه