اخبار داغ

سردار فدوی:

شیاطین می‌خواهند مردم پای صندوق انتخابات نیایند/ دشمن حتی یک لحظه هم کوتاه نمی‌آید

شیاطین می‌خواهند مردم پای صندوق انتخابات نیایند/ دشمن حتی یک لحظه هم کوتاه نمی‌آید
جانشین فرماندهی کل سپاه حضور در پای صندوق های رای را یکی از مصادیق عمل به تکالیف الهی دانست و گفت: شیاطین عالم می خواهند که در اسفند مردم پای کار انتخابات نیایند و با ابزار تصویرسازی برای مردم دنیا، می خواهند بگویند که مردم پای کار این انقلاب نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار سرلشکر علی فدوی عصر امروز در مراسم اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تبریز برگزار شد، با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی غیر از اسلام نیست و امام خمینی (ره) نیز سخنی جز اسلام نداشت اظهار داشت: در طی قرن ها حکام بی لیاقت که در راس ایران بوده اند، امور بیگانگان را در اولویت قرار دادند و وقتی انقلاب اسلامی ایران پیروز شد، دنیا فکر کرد چیز جدیدی به وجود آمد در حالی که انقلاب ما همان اسلام بود.

وی با بیان اینکه امام راحل دل های بیشماری را بیدار کرد، افزود: وقتی دل ها بیدار شود، بسیاری از رفتارها الهی می شود، لذا به برکت انقلاب اسلامی و وجود رهبر انقلاب اسلامی، جوانان ما تکالیف الهی را از امام خود گرفتند و در راه خداوند از جان خود هم گذشتند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دلدادگان بیشمار انقلاب اسلامی در دنیا پرورش یافته و عظمت یافته و خود ملتی شدند گفت: همه مستکبرین عالم در این شرایط به صورت مدام به دشمنی با انقلاب اسلامی برخاستند و یک لحظه را برای دشمنی با انقلاب اسلامی از دست ندادند اما نتوانستند حتی یک مورد هم در 41 سال انقلاب اسلامی پیروز شوند بلکه دائما انقلاب اسلامی پیروز شد و عظمت یافت و بر شیطان بزرگ و متحدانش پیروز شد.

وی با بیان اینکه در این راه ستارگان درخشانی وجود دارد که تعدادشان کم نیست و در آذربایجان هم این ستارگان و شهدای گرانقدر زیاد داریم، ابراز داشت: کلیدواژه امام برای ملت ما این بود که «ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، مکلف به نتیجه نیستیم» چراکه اگر بندگان خدا تکالیف را انجام دهند، نتیجه را خود خدا رقم می زند.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی حتی برای برخی از انقلابیون هم غیر ممکن تصور می شد، اظهار داشت: خداوند به وعده خود عمل کرد و ریشه حکومت فاسد 2500 ساله را طوری کَند که گویی در این کشور آثاری از آنها وجود ندارند.

 جانشین فرماندهی کل سپاه با بیان اینکه توانمندی های انقلاب اسلامی به حدی رسیده که از مرزها فراتر رفته، طیف وسیعی از دنیای اسلام را در بر گرفت و دشمنان اسلام از این اتفاق ابراز نگرانی کردند خاطر نشان کرد: دشمنان اعتراف کردند که اگر در یک جغرافیایی مثل ایران همه منافع را از دست دادیم، اگر جلوی این انقلاب را نگیریم در کل جهان اسلام همین روند اتفاق می افتد که این موضوع هم با وعده خداوند محقق شده و بساط دشمنان از منطقه برچیده می شود.

وی با اشاره به اینکه زمانی در خانه های خود با دشمن می جنگیدیم ولی خیلی سریع از این مرحله عبور کردیم، ادامه داد: جنگ را به خانه های دشمن  کشاندیم و 40 سال از اولین روزهایی که در خانه دشمن جنگیدیم می گذرد.

وی روند نیروهای قدس را با آمدن شهید سلیمانی متفاوت ارزیابی کرد و یادآور شد: هرچقدر نیروی قدس فعال تر شود، شیطان بزرگ و صهیونیست ها از مواضع خبیثانه خود کوتاه خواهند آمد، چنانکه سال هاست که شیاطین عالم نمی خواستند او زنده باشد، ولی بیش از 22 سال طول کشید که این جنایت را انجام دهد.

جانشین فرماندهی کل سپاه خاطرنشان ساخت: در حالی که همه محاسبات آنها نشان می داد که به شهادت رساندن سردار سلیمانی یک حماقت کامل است، ولی او را به شهادت رساندند.

وی ویژگی های سردار سلیمانی را برشمرد و گفت: او علاوه بر مومن بودن، جهادگری بود که همواره آماده سر دادن بود. چه زیبا سردار سلیمانی راه های طولانی در راه خدا مبارزه کردن را به پایان رساند. کسی نبود که تصاویر و عکس های پیکر پاک شهدای این حمله تروریستی را ببیند و روضه اباعبدالله و ارباً اربا را به یاد نیاورد و این مزد سال ها مجاهدت شهید سلیمانی بود.

سردار فدوی با بیان اینکه در طول مجاهدت سردار سلیمانی در نیروی قدس سپاه، او نه به دست صدام، بلکه به دست خبیث ترین شیطان عالم به شهادت رسید ابراز داشت: راه سلیمانی می تواند یک مکتب باشد، اگر شهید سلیمانی توانست به این مقام رفیع برسد، هرکسی این روند را انجام دهد، خداوند به همان مقام رفیع می رساند.

وی انجام تکالیف الهی را برای نصرت و پیروزی لازم و ضروری دانست و خاطر نشان کرد: گرفتاری های امروز ما به دلیل عمل نکردن به تکالیف الهی است که کاسه چه کنم چه کنم به دست می گیریم. شهید سلیمانی نمونه کاملی بود از روندی که ما به تکالیف الهی عمل کنیم و خداوند بهترین نتایج را رقم بزند. پس از شهادت ایشان بیش از 50 میلیون نفر در داخل و خارج کشور برای عزاداری به میدان آمده و ابراز وفاداری کردند و گفتند که راه سردار سلیمانی را ادامه می دهیم و این در سایه الطاف خداوند بود که دل ها را به این سمت معطوف کرد.

جانشین فرماندهی کل سپاه، حضور در پای صندوق های رای را یکی از مصادیق عمل به تکالیف الهی دانست و گفت: شیاطین عالم می خواهند که در اسفند مردم پای کار انتخابات نیایند و با ابزار تصویرسازی برای مردم دنیا، می خواهند بگویند که مردم پای کار این انقلاب نیستند. همه ما می توانیم با کاری ساده، تو دهنی بزرگی به دشمن بزنیم و اگر در میدان انتخابات حضور نیابیم، بر اثر این محاسبه غلط، شاید مجبور شویم جان هایی را بدهیم تا برخی از خواب گران بیدار شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه