اخبار داغ

عالم برجسته اهل سنت ایران:

ابهت پوشالی ‌آمریکا ‌رو به افول و زوال است

ابهت پوشالی ‌آمریکا ‌رو به افول و زوال است
عالم برجسته اهل سنت کشور با بیان اینکه رمز پیروزی مقابل مستکبران عالم، ایستادگی و مقاومت است گفت: ابهت پوشالی آمریکا رو به افول و زوال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا خدایی با اشاره به رفتار تروریستی و ضد انسانی پلیس آمریکا که منجر به قتل" جورج فلوید" شد در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد: این اقدام ضدبشری نخستین جنایت این حکومت استکباری نیست، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی ،به خاک و خون کشیدن هزاران بیگناه در کشور ویتنام، افغانستان، عراق ،سوریه و اخیراً کشتار زنان و کودکان مظلوم یمن را در سابقه خود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

وی با تاکید بر اینکه در آینده نزدیک جهانی بدون آمریکا را شاهد خواهیم بود افزود: امروز میلیون ها ، مقاله از سوی تحلیلگران سیاسی و اجتماعی در داخل و خارج این کشوربیانگر آن است ، آمریکا دوران افول خود را سپری می کند و یکی از مهمترین دلایل نابودی آمریکا در طول ۷۰ سال گذشته ،حمایت از رژیم  منفور صهیونیستی است.

,

 ماموستا خدایی با بیان اینکه  با بیان اینکه ابهت پوشالی استکبار جهانی از بین رفته ‌و قدرت آمریکا سرکرده مستکبران عالم رو به افول و زوال است تصریح کرد: با توجه به ناپایداری  وضعیت اقتصادی در جهان و به دنبال آن مواجهه امریکا با کسری بودجه و بدهی خارجی و  ظهور اعتراضات مردمی در این کشور ، شرایط نابرابر اقتصادی حاکم بر جامعه امریکا، اعمال سیاست خارجی یک جانبه‌گرایانه این کشور در جریان جنگ‌های عراق و افغانستان و نیز مداخله‌گری امریکا در بحران‌های خاورمیانه موجب شد تا برخی از نظریه‌پردازان، قدرت امریکا را در حوزه نرم به چالش کشیده و زمینه‌های افول آن را تبیین کنند.

,

وی تصریح کرد: سیاست خارجی این کشور فقط منافع آمریکا را دنبال می کند و در این میان انسان ها اصلاً برایشان ارزشی ندارد و این مفهوم در جنگ های مختلف در گوشه و کنار جهان بارها به اثبات رسید.

,

امام جمعه بانه  در پایان با اشاره به اینکه مدتی است که رهبر انقلاب سخن از افول امریکا دارند خاطرنشان کرد: امروز امریکا از چهل سال قبل بسیار ضعیف تر شده است، ترامپ ماهیت توخالی بودن و پوچ بودن آمریکا را به دنیا اعلام می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه