اخبار داغ

نماینده مردم کردستان در مجلس:

اخراج آمریکا از منطقه جزو دکترین اصلی امنیت خاورمیانه محسوب می شود

اخراج آمریکا از منطقه جزو دکترین اصلی امنیت خاورمیانه محسوب می شود
پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: اخراج آمریکا از منطقه یک مطالبه اساسی است که دکترین اصلی امنیت منطقه را شامل می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با بیان اینکه اقدام هواپیماهای آمریکایی در مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایران یک راهزنی هوایی است اظهار داشت: این موضوع از لحاظ حقوق بین الملل کاملا محکوم است و باید از سوی وزارت امور خارجه مورد بررسی جدی قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی, ، ,

وی با بیان اینکه این حرکت مظهر توطئه جدید امریکا و اسرائیل در منطقه است افزود: قطعا گستاخی های آمریکایی ها از طرف جبهه مقاومت پاسخ داده می شود.

,

نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس یازدهم به کشورهای مزدور منطقه که پایگاه های خود را در اختیار آمریکایی ها قرار داده اند اشاره نمود و بیان داشت: این کشورها باید پاسخگوی جنگ افروزی ها و جنایت های آمریکایی ها باشند و لازم است تا سفرای آنان نیز به وزارت خارجه احضار شوند و مورد بازخواست قرار گیرند.

,

وی با تاکید بر اینکه اخراج امریکا از منطقه جزو دکترین اصلی امنیت منطقه است افزود: این موضوع باید به صورت جدی و به عنوان مطالبه اصلی مورد بررسی قرار بگیرد و آمریکایی ها باید از منطقه خاورمیانه خارج شوند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه