اخبار داغ

در کمیته اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی مطرح شد؛

بررسی مشکلات 17 واحد صنعتی از ابتدای سال‌جاری/ استفاده از ظرفیت‌های اشتغالزایی استان برای کاهش بیکاری

بررسی مشکلات 17 واحد صنعتی از ابتدای سال‌جاری/ استفاده از ظرفیت‌های اشتغالزایی استان برای کاهش بیکاری
داریوش گفت: مشکلات 17 واحد صنعتی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات اغلب آن‌ها در قسمت‌هایی که مربوط به حمایت‌های قضائی بوده، حل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، کمیته حمایت قضائی از سرمایه‌گذاری و اقتصاد مقاومتی استان خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز در دادگستری خراسان جنوبی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

عباس داریوش معاون قضائی رئیس کل و مسئول ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان جنوبی در انتهای این جلسه در جمع خبرنگاران گفت: ستاد اقتصاد مقامتی دادگستری‌های استان جهت حمایت از سرمایه‌گذاری‌ها و مالکیت‌های مشروعی که در استان وجود دارد و حمایت قضائی و حقوقی از سرمایه‌گذار، اقداماتی را انجام می‌دهد که از آن جمله برگزاری جلسات با حضور مسئولان استانی و واحدهای صنعتی که دارای مشکل هستند، است.

,

وی افزود: سومین جلسه در سال‌جاری، امروز تشکیل شد که به مشکلات سه واحد صنعتی و کارخانه استان پرداخته شد.

,

معاون قضائی دادگستری خراسان جنوبی گفت: در جلسه امروز موانع و مشکلات شرکت‌های پادسازه قهستان، رهسازی بیرجند و لوله و پروفیل و یکی از واحدهای گردشگری، مورد بررسی قرار گرفت و تصیمات خوبی اتخاذ شد تا این سه شرکت به چرخه فعالیت برگردند.

,

داریوش افزود: سعی ما این است از ظرفیت‌های استانی از جمله گردشگری، صنعت و معدن به طریق مناسب استفاده بهینه و از تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری کارگران جلوگیری شود.

,

وی اظهار کرد: بیشترین مشکلات واحدهای تولیدی مربوط به بانک‌های عامل و قرارداد با بانک‌ها است.

,

مسئول ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری خراسان جنوبی تصریح کرد: توصیه ما این است اشخاص حقیقی و حقوقی که قرار است سرمایه‌گذاری انجام دهند و واحد صنعتی را افتتاح کنند، در قراردادها موضوعات حقوقی را مدنظر قرار داهند و از مشاوران حقوقی استفاده کنند تا به مشکلی برخورد نکنند.

,

داریوش افزود: مشکلات 17 واحد صنعتی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این جلسات مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات اغلب آن‌ها در قسمت‌هایی که مربوط به حمایت‌های قضائی بوده، حل شده است.

,

وی اظهار کرد: 30 واحد دیگر که دارای مشکلات حقوقی و قضائی است در جلسات آینده ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح می‌شود و به مشکل آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه