اخبار داغ

بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت سالروز تسخیر لانه جاسوسی؛

عزت ملت ایران در مقاومت و استکبارستیزی است نه مذاکره زیر سایه ذلت و تحقیر!

عزت ملت ایران در مقاومت و استکبارستیزی است نه مذاکره زیر سایه ذلت و تحقیر!
جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت یوم الله 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی در سال 1359 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بیانیه ای را صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران به مناسبت یوم الله 13 آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی در سال 1359 توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
خداوند در سوره مؤمنون، آیه 4 می‌فرماید: « فَلَا یَغْرُرْکَ تَقَلُّبُهُمْ فِی الْبِلَادِ »؛ مبادا قدرت‌نمایی ظاهری دشمنان دین، شما را بفریبد.»
,
 
,
دین مبین اسلام و کتاب آسمانی قرآن، مانیفست وحدانیت و راه و روش اصولی مبارزه و مقابله با طاغوت و هوای نفس است. آدمی در صورت تمسک و پیروی از دستورات و چارچوب اسلام در برابر هیچ ظلم و زورگویی سر تسلیم فرود نخواهد آورد و این مهم در زمانه کنونی که لشکر کفر با روش های مختلف و پیچیده عزم نابودی جهان اسلام را دارد، می بایست در صدر اولویت های رفتاری کشورهای اسلامی قرار گیرد. 
,
 
,
انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) در عمل توانست با پیروی از دستورات دینی و توسل به نمادهای مقاومت و مبارزاتی شیعیان، کمر استبداد داخلی را بشکند و استکبار جهانی را به زانو درآورد. استکبارستیزی که یکی از جلوه های زیبای قرآنی است، به عنوان یکی از اهداف و ارزش های انقلاب اسلامی توسط مردم ایران نمود عینی و با تسخیر لانه جاسوسی نماد استکبار جهان یعنی آمریکا در 13 آبان 1358، تبلور واقعی یافت. 
,
 
,
تسخیر خانه خیانت و فساد در ماههای نخست انقلاب اسلامی از سوی رهبر کبیر انقلاب، انقلابی بزرگتر و انقلاب دوم نامیده شد و این امر جایگاه والای آن حرکت را نشان داد. بدون شک اگر آمریکا همچنان در ایران جای پایی داشت، انقلاب اسلامی در همان سال های نخست شکست می خورد. تجربیات سال های اخیر در مصر، لیبی، تونس و ... نشان داد سفارت آمریکا با دخالت ها و توطئه ها، حرکت عظیم و حیات بخش بیداری اسلامی را سرکوب کرده و انقلاب های مردمی را به بن بست کشاند. 
,
 
,
آنچه نباید فراموش شود، ایستادگی و صلابت در مسیر استکبار ستیزی است. 13 آبان، در تقویم تاریخ معاصر، مصادف با تحولات مهمی از جمله تبعید امام خمینی (ره) در سال 43 به خاطر مخالفت با کاپیتولاسیون، قتل عام دانش آموزان مبارز انقلابی در سال 57 توسط رژیم ستمشاهی پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام است. در تمامی حوادث این روز، ردپای آمریکا و حضور پررنگ این کشور را می توان مشاهده کرد که تمامی فلاکت ها و عقب ماندگی های ایران  در دوران پهلوی توسط این رژیم بر کشور تحمیل می شد. 
,
 
,
از این رو فعالین سیاسی و مسئولان کشور می بایست همواره 13 آبان را به یاد داشته باشند و در تمامی اقدامات و رویه¬های داخلی و خارجی، دشمنی و خیانت های آمریکا را در محاسبات خود بگنجانند. به طور کلی مبارزه با استکبار می بایست خط کش و ترازوی سنجش صداقت سیاسیون در نظام جمهوری اسلامی باشد تا رفتارهای آنها با آن سنجیده شود. نباید به بهانه توسعه و تعامل با جهان، مذاکره با آمریکا که چیزی جز تسلیم نیست، بار دیگر در دستور کار سیاست خارجی دولت قرار گیرد. اساساً، عزت ملت ایران در مقاومت و استکبارستیزی است نه مذاکره زیر سایه ذلت و تحقیر. در سال های اخیر متأسفانه اعتماد به نماد استکبار جهانی یعنی آمریکا توسط دولتمردان، فرصت های بی نظیری را برای پیشرفت اقتصادی و معیشتی از بین برد و کشور را در تنگنا قرار داد. این تجربیات تلخ نباید تکرار شود و ملتی که چهار دهه قبل با عزت و اعتماد به نفس مثال زدنی، دست آمریکا را از منافع ملی و اسلامی در ایران قطع کرد، دیگر حاضر به تن دادن به حقارت و زورگویی های دولت آمریکا نیست و چنین روش و اسلوبی می بایست توسط دیپلمات ها و سیاست گذاران خارجی مبنا قرار گیرد. راه و روشی که فرمانده شهید سپاه قدس آن را در سال¬های مبارزاتی خود در منطقه به خوبی پیاده کرد و آمریکا و هم پیمانانش را خوار و ذلیل ساخت و به بهترین نحو از منافع ملی ایران و جهان اسلام دفاع نمود. در سال 58 دولت آمریکا نگران تسخیر سفارتخانه خود در ایران بود و اکنون به برکت مجاهدت های شهدای انقلاب اسلامی نگران تسخیر کاخ سفید توسط فرزندان خمینی کبیر است.
,
 
,
در پایان، جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران ضمن دعوت مردم عزیز ایران و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای گرامیداشت یوم الله 13 آبان، یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم از جمله بزرگ مرد انقلاب شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم و هرگز خیانت دولت آمریکا در ترور ناجوانمردانه سردار عزیزمان را فراموش نخواهیم کرد و تا گرفتن انتقام سخت از این رژیم نامشروع از پای نخواهیم نشست. 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه