اخبار داغ

بسته ویژه حوادث «شیرازه»؛

از کشف ماهی با طعم تریاک تا فوت کارگر حین کار با دستگاه خرمن‌کوب

از کشف ماهی با طعم تریاک تا فوت کارگر حین کار با دستگاه خرمن‌کوب
مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سرویس اجتماعی , شیرازه, ، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.,
 
کشف 410 کیلوگرم حشیش در فارس
 
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی 2 خودرو توقیف و 410 کیلوگرم حشیش کشف شد.
,
 
,
کشف 410 کیلوگرم حشیش در فارس
, کشف 410 کیلوگرم حشیش در فارس,
 
,
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی 2 خودرو توقیف و 410 کیلوگرم حشیش کشف شد.
,
 
,
سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از خبری مبنی بر تردد خودروهای حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
,
 
,
وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محور "داراب- شیراز" اعزام و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان "داراب" ضمن انجام گشت های محسوس و نامحسوس، در نهایت 2 دستگاه خودرو پژو 405 را مشاهده و دستور ایست دادند که رانندگان این خودروها بدون توجه اقدام به فرار کردند.
,
 
,
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، هر 2 خودرو متوقف و در بازرسی از آن ها، 410 کیلوگرم حشیش کشف و در این رابطه 2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.
,
 
,
سردار حبیبی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر، به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.
,
 
,
احتکار کالای اساسی در "آباده"
, احتکار کالای اساسی در "آباده",
 
,
جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف احتکار مقادیر زیادی کالای اساسی به ارزش 10 میلیارد و 270 میلیون ریال در شهرستان "آباده" خبر داد. 
,
 
,
سردار یوسف ملک زاده اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان آباده از خبری مبنی بر احتکار کالاهای اساسی در 2 انبار مطلع و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.
,
 
,
وی ادامه داد: در بازرسی از این 2 انبار، ۱۶ تن و ۹۰۰ کیلوگرم انواع برنج،  ۲۶ تن و ۳۴۰ کیلوگرم انواع قند،شکر و نبات و یک تن و ۱۴۸ کیلوگرم چای کشف شد.
,
 
,
جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص 2 متهم دستگیر و انبارها نیز پلمب شدند، افزود: ارزش کالاهای احتکار شده مکشوفه طبق نظر کارشناسان مربوطه، 10 میلیارد و 270 میلیون ریال برآورد شده است.
,
 
,
سردار ملک زاده در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک پیرامون احتکار کالا توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
,
 
,
فوت کارگر حین کار با دستگاه خرمن‌کوب
, فوت کارگر حین کار با دستگاه خرمن‌کوب,
 
,
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از فوت مردی کارگر حین کار با دستگاه خرمن‌کوب در شهرستان  "مرودشت" خبر داد.
,
 
,
 کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر فوت فردی حین کار با دستگاه خرمن‌کوب در یکی از روستاهای شهرستان مرودشت، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
,
 
,
معاون اجتماعی پلیس فارس، افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی 25 ساله حین کار با دستگاه خرمن‌کوب دچار حادثه شده و جان خود را از دست داده است.
,
 
,
 "محمدی" با بیان اینکه جسد متوفی تحویل پزشک قانونی شد، هشدار داد: شهروندان در حین کار اصول ایمنی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.
,
 
,
توقیف کامیون حامل 36 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فارس
, توقیف کامیون حامل 36 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در فارس,
 
,
با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی، یک دستگاه تریلر حامل 36 هزار و 980 لیتر گازوئیل قاچاق توقیف شد. 
,
 
,
جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی از تردد یک دستگاه تریلر حامل سوخت قاچاق در محور شیراز- صفاشهر مطلع و بلافاصله برای بررسی موضوع اعزام شدند.
,
 
,
سردار "یوسف ملک زاده" افزود:  با تلاش مأموران انتظامی ، خودرو مورد نظر توقیف و در بررسی های لازم مشخص شد حامل 36 هزار و 980 لیتر گازوئیل قاچاق می باشد.
,
 
,
وی با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شد، گفت: ارزش این محموله قاچاق بنا به اظهار نظر کارشناسان مربوطه، 2 میلیارد ریال برآورد شده است.
,
 
,
راننده کامیون بر اثر گازگرفتگی فوت کرد
, راننده کامیون بر اثر گازگرفتگی فوت کرد,
 
,
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: گاز گرفتگی منجر به مرگ راننده یک دستگاه کامیون در بلوار "ولایت" شهرستان شیراز شد.
,
 
,
کاووس محمدی بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر گازگرفتگی در خودرو، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.
,
 
,
معاون اجتماعی پلیس فارس افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند راننده کامیون برای گرم کردن خود، در داخل خودرو یک عدد پیک‌نیک را روشن کرده که بر اثر آن دچار گازگرفتگی شده و فوت کرده است.
,
 
,
"محمدی" با اشاره به اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، هشدار داد: رانندگان وسیله نقلیه به هیچ وجه از روشن کردن پیک نیک و هر نوع وسیله گرمایشی غیر استاندارد برای گرم کردن خودرو استفاده نکنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.
,
 
,
هشدار فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" در خصوص پیشگیری از سرقت
, هشدار فرمانده انتظامی شهرستان "کازرون" در خصوص پیشگیری از سرقت,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون در خصوص پیشگیری از سرقت منزل هشدارهایی را به شهروندان ارائه داد. 
,
 
,
 اسماعیل زراعتیان به منظور پیشگیری از انواع سرقت، از شهروندان خواست تا با رعایت نکات زیر  از سرقت جلوگیری کنند.
,
 
,
وی گفت: برای پیشگیری از سرقت منزل از سیستم های هشدار دهنده و ضد سرقت استفاده کنید و از سپردن کلید منزل به افراد نامطمئن خودداری کرده و آن را نزد کسانی که مورد اعتماد و اطمینان هستند، بگذارید.
,
 
,
زراعتیان افزود: درب و پنجره ها را قبل از ترک منزل کنترل و از قفل های ایمن و استاندارد استفاده کنید و از بسته بودن درب ورودی پشت بام و کلیه درب های داخلی ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.
,
 
,
وی ادامه داد:‌ از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در محل هایی که سارقان به سهولت به آنها دسترسی پیدا می کنند خودداری کرده و در صورت نگهداری این اشیاء‌ در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نمی باشند، استفاده کنید.
,
 
,
این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا هنگام خروج از منزل از چراغ های تایمردار که در زمان های متغیر خاموش و روشن می شود، استفاده کنند.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: هنگام ورود به منزل در صورت مواجه شدن با صحنه سرقت ضمن حفظ خونسردی با پلیس 110 تماس گرفته تا اقدامات تخصصی توسط پلیس انجام شود.
,
 
,
کشف ماهی با طعم تریاک 
, کشف ماهی با طعم تریاک ,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان "پاسارگاد" از کشف 70 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد . 
,
 
,
سرهنگ مصطفی توکلی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو های عبوری در محور "سعادت شهر- آباده" به یک دستگاه خودرو وانت پراید مظنون و آن را متوقف کردند.
,
 
,
وی افزود: در بازرسی از این خودرو، 70 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در زیر بار ماهی جاساز شده بود، کشف و در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان پاسارگاد از شهروندان خواست: هر گونه اخبار و اطلاعات خود در خصوص تهیه و توزیع و یا خرید و فروش مواد مخدر را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در اختیار پلیس قرار دهند.
,
 
,
کشف موتورسیکلت‌های قاچاق در"لارستان"
, کشف موتورسیکلت‌های قاچاق در"لارستان",
 فرمانده انتظامی لارستان از کشف 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 4 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 
,
 
,
سرهنگ داوود امجدی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان از خبری مبنی بر نگهداری موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
,
 
,
وی ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی، ماموران به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن مکان، 2 دستگاه موتورسیکلت قاچاق و فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.
,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت‌های قاچاق مکشوفه را 4 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
,
 
,
بهره گیری از رهنمودهای معنوی نماینده ولی فقیه در فسا
, بهره گیری از رهنمودهای معنوی نماینده ولی فقیه در فسا,
 
,
فرمانده انتظامی شهرستان "فسا" در اولین نشست خود، به دیدار امام جمعه شهرستان رفت تا از رهنمودهای معنوی نماینده ولی فقیه بهره ببرد. 
,
 
,
در این دیدار که جمعی از مسئولان انتظامی فسا نیز حضور داشتند، حجت السلام و المسلمین "حسین جمالی زاده" با تبریک انتصاب سرهنگ "محمدهاشم قسام"  به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان،گفت: از ویژگی های دنیا حضور موقتی افراد در پست ها و مسئولیت ها است که می توان با استفاده از این فرصت ویژه در خدمت رسانی خالصانه، نیک نامی و سابقه خوب از خود برجای گذاشته و به مقامات عالیه معنوی ترفیع یافت.
,
 
,
وی اظهار کرد:  اجرای قانون دو وجه دارد، یکی لجاجت که آدم را زمین می زند و دیگری مدارا و مردم داری؛ که راه درست همین است چرا که اگر همراهی مردم باشد هیچ قدرتی نمی تواند مانع اجرای قانون شود.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در شهرستان فسا بر ارتباط قلبی و حقیقی با خداوند متعال تاکید و به فرمانده انتظامی توصیه کرد: نیروی انتظامی فسا مقبولیت خاصی بین مردم دارد، پس سعی کنید با تلاش بر انجام اقدامات ابتکاری، تحولی اساسی در شهر ایجاد کرده تا همیشه بین مردم به یادگار بماند.
,
 
,
شایان ذکر است، در ابتدای این دیدار، سرهنگ "محمد هاشم قسام" فرمانده انتظامی شهرستان فسا، گزارشی از اولویت های کاری خود که از سوی ناجا ابلاغ شده است را ارائه داد.
,
 
,
دیدار فرمانده انتظامی "فیروزآباد" با رئیس اداره منابع طبیعی 
, دیدار فرمانده انتظامی "فیروزآباد" با رئیس اداره منابع طبیعی ,
 
,
در راستای گسترش تعاملات و همکاری‌ها، فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد با رئیس اداره منابع طبیعی دیدار کرد. 
,
 
,
 مهدی جوکار در این دیدار بیان داشت: نیاز جوامع به داشتن مراتع و جنگلها که زیربنای یک زندگی سالم و جامعه ای شاد می باشد، از ضروریات جوامع بشری بوده و بر این امر تاکید شده است.
,
 
,
وی نقش پلیس را در حفاظت و صیانت از منابع ملی بسیار مهم و اساسی بیان کرد و افزود: همکاری و تعامل بین نیروی انتظامی و منابع طبیعی نقش به سزایی در کاهش دست اندازی به این سرمایه عظیم خواهد داشت.
,
 
,
در ادامه رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان فیروزآباد، به پاس خدمات ارزشمند پلیس شهرستان در حفاظت وصیانت از منابع ملی و محیط زیست شهرستان و همچنین برخورد قاطع با دست اندازان به منابع طبیعی از سرهنگ "مهدی جوکار" فرمانده انتظامی شهرستان تقدیر کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه