اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع مجلس عنوان کرد؛

اتکا به ظرفیت داخلی؛ لازمه عبور از وضعیت فعلی/ دولت سال‌ها کشور را معطل مذاکره‌ای بی‌ثمر کرد

اتکا به ظرفیت داخلی؛ لازمه عبور از وضعیت فعلی/ دولت سال‌ها کشور را معطل مذاکره‌ای بی‌ثمر کرد
حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا با بیان اینکه دولت سال‌ها کشور را معطل مذاکره کرد، گفت: عبور از شرایط سخت تنها با اتکا به ظرفیت‌های خودمان امکان‌پذیر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید جواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: نسخه شفابخشی که بتواند کشور را از این شرایط عبور بدهد اقتصاد مقاومتی است؛ چشم دوختن به بیرون از کشور، ما را به جایی نخواهد رساند بلکه ما را وابسته می‌کند و ظرفیت‌های کشور از دست می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: قبل از انقلاب حکومت‌های ستم‌شاهی کشور را به خارج وابسته کرده بودند، اما نتیجه آن ویرانه‌ای بود که به جای گذاشتند، بر همین اساس عبور از شرایط سخت تنها با اتکا به ظرفیت‌های خودمان امکان‌پذیر است.

,

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: بدیهی است که باید با کشورهای دیگر ارتباط داشته باشیم و الزاما همه چیز را در یک کشور تولید نمی‌کنند، خیلی از کالاها است که در ایران وجود دارد و در کشورهای دیگر نیست و برخی کالاها هم در ایران نیست و باید از کشورهای دیگر بیاوریم یا اصلا شاید برخی تولیدات در داخل مقرون به صرفه نباشد؛ لذا تعامل متقابل با کشورها باید وجود داشته باشد.

,

 

,

دولت سال‌ها کشور را معطل مذاکره کرد

, دولت سال‌ها کشور را معطل مذاکره کرد, دولت سال‌ها کشور را معطل مذاکره کرد,

وی با بیان اینکه یقینا تعامل به معنای وادادگی و حرکت در طراحی دشمن نیست، اظهار داشت: دولت قول داده بود که تحریم‌ها را با مذاکره بردارد اما بعد از اینکه سال‌ها کشور را معطل کردند، نه تنها تحریم‌ها لغو نشد بلکه امروز سفره مردم بخاطر بی‌برنامگی و بی‌مدیریتی دولت کوچک‌تر شده است.

,

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس عنوان کرد: یکی از اشتباهات استراتژیک دولت کنونی عدم تعامل با همسایگان بود یعنی دولت همسایگان را رها و ارتباط خودش را به چند کشور اروپایی منحصر کرد، این در حالی است که غربی‌ها در طول تاریخ ناجوانمردی و عدم پاینبدی به تعهداتشان را به اثبات رسانده بودند، اما متأسفانه آقایان درس عبرت نگرفتند و گفتند امضای جان کری تضمین است، در حالی که جان کری به زباله‌دان تاریخ پیوست و تضمینی هم در کار نبود.

,

حسینی‌کیا تأکید کرد: باید از گذشته درس گرفت و در این مطقع به جوانان کشور اعتماد کرد؛ چرا که جوانان جنگ را در 20 سالگی اداره کردند اما امروز اقتصاد را با 60 ساله‌ها باخته‌ایم.

,

وی تصریح کرد: برای پیشرفت کشور راهی جز تبعیت از ولایت و حرکت در مسیر آرمان‌های امام و انقلاب و اتکا به ظرفیت‌های داخلی وجود ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه