اخبار داغ

قیمت خودرو وارداتی

قیمت خودرو وارداتی
یکی از موضوعاتی که این روزها بسیار زیاد مورد توجه خریداران خودروی خارجی قرار گرفته، قیمت خودرو وارداتی است. با توجه به اینکه قیمت دلار در نوسان است، این مسئله روی قیمت خودرو وارداتی نیز تأثیر مستقیم دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یکی از موضوعاتی که این روزها بسیار زیاد مورد توجه خریداران خودروی خارجی قرار گرفته، قیمت خودرو وارداتی است. با توجه به اینکه قیمت دلار در نوسان است، این مسئله روی قیمت خودرو وارداتی نیز تأثیر مستقیم دارد. دلیل افزایش قیمت این خودروها را می‌توان افزایش نرخ ارز دانست. به طوری که طی چند روز اخیر با کاهش در قیمت دلار، شاهد کاهش در قیمت خودرو وارداتی هستیم. ولی این رکود تورمی به نفع خریدار، فروشنده و حتی دلالان نیست. اگر قیمت‌ها به قیمت منطقی و واقعی خود نزدیک شود، بازار رونق می‌گیرد و تقریباً همه از این شرایط سود خواهند برد. در این مقاله قصد داریم با توجه به قیمت خودرو وارداتی دو شاسی‌بلند خارجی را از نظر قیمتی در مدل سال‌های مختلف بررسی کنیم و اطلاعات کوتاهی در مورد آنها در اختیار شما قرار ‌دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قیمت خودرو وارداتی,

سانگ یانگ تیوولی

, سانگ یانگ تیوولی,

 در سال ۲۰۱۶ سانگ یانگ تیوولی در کره جنوبی متولد شد. این خودروی کراس چهار سیلندری وزنی حدود ۱۳۰۰ کیلوگرم دارد که حداکثر قدرت تولیدی آن ۱۲۸ اسب بخار و ۱۶۰ نیوتن متر گشتاور است. استاندارد آلایندگی یورو ۶ آن را به یک کراس دوستداران محیط زیست تبدیل کرده است. دارا بودن ۶ عدد کیسه هوا به همراه کیسه‌های هوای جانبی و سیستم فعال شونده پشت سری در هنگام تصادف از مزایای این خودرو می‌باشد.

,

 اگر قصد فروش خودروی دست دوم سانگ یانگ تیوولی داشته باشید با توجه به امکانات رفاهی آن تقریباً کار سختی در پیش نخواهید داشت. این امکانات مواردی مانند شیشه‌های دودی عقب، سانروف در تیپ الیت، دیلایت، چراغ های جلو آینه جلو حساس به نور، سیستم ترمز کمکی، سنسور عقب برای پارک خودرو و غیره می‌باشد.

,

 تیوولی در ابتدای ورود به ایران در دو تیپ الیت و اسپرت عرضه شد که البته تیپ اسپرت آن رینگ و سقف مشکی دارد و فاقد سانروف است. ولی در نمونه الیت شاهد سانروف هستیم. تیوولی توانسته در ایران فروش خوبی داشته باشد که این رونق بازار در فروش خودروی دست دوم تیوولی نیز وجود دارد.  رقیب اصلی سانگ یانگ تیوولی خودرو رنو کپچر می‌باشد.

,

 کیا سورنتو

,  کیا سورنتو,

, , ,

 کیا سورنتو ر دو نسل از خود را روانه بازار کرد و در سال ۲۰۱۵ نسل سوم نیز روانه بازار جهانی شد. در ایران نیز شرکت اطلس خودرو عرضه آن را انجام می‌دهد. البته دو تیپ ساده و GT_line از این خودرو در ایران وجود دارد. این دو مدل تفاوت‌هایی در امکانات تعبیه شده روی خودرو دارند و البته مدل GT_ line امکانات بیشتری دارد. ولی باید در نظر گرفت که واردات این خودروها توسط  وارد کنندگان مختلف صورت می‌گیرد و ممکن است هرکدام برخی امکانات را از روی خودرو حذف کند.

, GT_line, GT_ line,

 در کل در نمونه اصلی ساخته شده شرکت کیا کره جنوبی شاهد خودرویی با بدنه کراس اوور هستیم که توان خروجی ۱۸۸ اسب بخار و گشتاوری معادل ۲۴۱ نیوتن متر دارد./ کیا سورنتو در زمینه ایمنی دارای ۶ عدد کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای است و سیستم کنترل پایداری، کنترل کشش و مدیریت پایداری خودرو دارد. از نظر امکانات رفاهی هم روکش چرمی صندلی‌ها، سقف پانوراما، شیشه‌های عقب دارای گرمکن مانیتور ۴.۳ اینچی و در برخی مدل‌ها ۷ اینچ لمسی بخشی از امکانات آن می‌باشد. اگر قصد فروش خودرو دست دوم کیا سورنتو دارید با توجه به فول سایز بودن و امکانات عالی این خودرو، فروش راحتی خواهید داشت.

,

, , ,

چند کلیک تا قیمت روز خودرو

, چند کلیک تا قیمت روز خودرو ,

اگر شما هم قصد خرید یکی از این خودرو ها را دارید باید بتوانید با استفاده از یک منبع مطمئن و قابل اتکا قیمت روز خودرو مورد نظر خود را برآورد کنید. برای این کار همراه مکانیک ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک را به طور رایگان و کاملا تخصصی در اختیار مخاطبان خود قرار داده است.

,

برای استفاده از ابزار قمیت خودرو همراه مکانیک می توانید به راحتی به وبسایت همراه مکانیک مراجعه کرده و از منوی ابزارها، محاسبه قیمت خودرو را انتخاب نمایید.

,

پس از این، با استفاده از چندین کلیک ساده قیمت برآوردی خودروی مورد نظر را به دست خواهید آورد. مزیت این ابزار نسبت به ابزارهای قیمت خودرو مشابه، این است که با انتخاب نقاط رنگ‌شده، تعویض‌شده یا میزان کارکرد خودرو می‌توانید قیمت آن را با توجه به همین ویژگی‌ها ببینید. پس همین الان وارد صفحه hamrah-mechanic.com/carprice شوید و قیمت خودرو وارداتی یا داخلی مورد نظر خود را ببینید.

, hamrah-mechanic.com/carprice, hamrah-mechanic.com/carprice,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه