اخبار داغ

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز:

بارش باران جاده کرج – چالوس را لغزنده کرد/ احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی

بارش باران جاده کرج – چالوس را لغزنده کرد/ احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی
مسعود خانجانی گفت: بارشها در بیشتر محورهای چالوس به صورت باران و دهانه جنوبی کندوان به صورت برف است که سبب لغزندگی سطح محور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز امروز یکشنبه با اشاره به اینکه بارش برف و باران از بامداد امروز تاکنون سبب لغزندگی جاده کرج - چالوس در محدوده این استان شده است، در جمع خبرنگاران گفت: در آزادراه  کرج - قزوین و ماهدشت - اشتهارد نیز شاهد مه گرفتگی شدید هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
مسعود خانجانی با تاکید بر اینکه بارش‌ها در بیشتر محور به صورت باران و دهانه جنوبی کندوان به صورت برف است که سبب لغزندگی سطح محور شده است، افزود: مأموران پلیس راه مستقر در محورهای کوهستانی ضمن پایش جاده ها از عبور و مرور خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کنند.
,
 
,
وی اظهار داشت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌ های پلیس راه به رانندگان  جاده های کوهستانی در البرز است، همچنین با توجه به این شرایط رانندگان در حاشیه جاده‌های کوهستانی توقف نکنند.
,
 
,
کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز در خاتمه با اشاره به اینکه احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج - چالوس دور از انتظار نیست، تصریح کرد: رانندگان رعایت فاصله طولی برای جلوگیری از تصادف و عدم تغییر مسیر ناگهانی در محدوده آزادراهی و روشن کردن چراغ مه شکن مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه