اخبار داغ

قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) در اطلاعیه ای مطرح کرد؛

وزارت نیرو در خصوص پروژه سد صفارود پاسخ دهد

وزارت نیرو در خصوص پروژه سد صفارود پاسخ دهد
روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) طی صدور اطلاعیه ای در مورد پروژه انتقال اب هلیل رود اعلام کرد: تصمیم بر انتقال آب بعهده وزارت نیرو است و قرارگاه سازندگی خاتم صرفا نقش پیمانکار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، در این اطلاعیه  آمده است: بر اساس قانون توزیع عادلانه آب و ماده یک قانون تاسیس وزارت نیرو که توسط نمایندگان مردم به تصویب رسیده است فرایند تخصیص آب و تصمیم گیری در خصوص اجرای پروژه های انتقال آب بر عهده وزارت نیرو گذاشته شده است که بر اساس دستورالعمل اجرایی تخصیص آب، وزارت نیرو از طریق کمیسیون تخصیص آب با حضور مدیران و صاحب نظران این وزارتخانه با رویکردی کارشناسی نسبت به تصویب طرحهای انتقال آب بین شهرها و حوضه های آبریز اقدام می نماید و حق آبه ها بر اساس این قوانین مشخص و تخصیص داده میشود. بنابراین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در تصمیم گیری و تصویب اجرای پروژه های انتقال آب نقشی ندارد و این قرارگاه صرفا به عنوان پیمانکار اجرایی این پروژه ها توسط دولت انتخاب می شود که طرح انتقال آب از سد صفا رود به شهر کرمان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  راه آرمان,

روابط عمومی قرارگاه در بخشی از این پیام خاطر نشان کرده است:قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) خادم مردم است و با توجه به پتانسیلی که دارد جهت عمران و آبادانی کشور در پروژه های بزرگ با همه دولت‌ها همکاری می کند. در پروژه انتقال آب از سد صفا رود به شهر کرمان نیز قرارگاه سازندگی خاتم صرفا به عنوان پیمانکار وزارت نیرو فعالیت می نماید و نقشی در تصمیم گیری دولت در اجرا یا عدم اجرای این پروژه ندارد.

,

با توجه به دغدغه های مردم شریف استان کرمان جای آن دارد که وزارت نیرو نسبت به تنویر افکار عمومی در مورد این پروژه و ایجاد اقناع فکری در ذینفعان پروژه اقدامات لازم بعمل آورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه