اخبار داغ

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان:

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان 47 هزار و 53 میلیون سهم دارد

شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان 47 هزار و 53 میلیون سهم دارد
مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه این شرکت، جزء پنج استان اول کشور بود که در بازار بورس پذیرفته شد، گفت: تعداد سهام این شرکت در بازار بورس 47 هزار و 53 میلیون سهم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نجفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: افرادی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند، سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان زنجان خواهند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این شرکت، جزء پنج استان اول کشور بود که در بازار بورس پذیرفته شد، خاطرنشان کرد: تعداد سهام این شرکت در بازار بورس 47 هزار و 53 میلیون سهم است.

,

نجفی با بیان اینکه مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری عدالت استان زنجان 23 دی‌ماه برگزار خواهد شد، افزود: مهلت اعضای هیات‌مدیره به اتمام رسیده که این مجمع برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره برگزار می‌شود.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان با تاکید بر ثبت‌نام و احراز هویت سهامداران در سامانه سجام، گفت: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند هر چه سریعتر باید در سامانه سجام، ثبت‌نام و احراز هویت شوند.

,

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 50 درصد سهامداران باید در مجمع شرکت کرده و به اعضای هیات‌مدیره رای دهند، سهامدارانی که در سامانه سجام، احراز هویت نشوند امکان حضور در مجمع و رای دادن ندارند.

,

نجفی با بیان اینکه هم‌اکنون 60 درصد سهام عدالت قابل خرید و فروش است، خاطرنشان کرد: مزایایی از جمله سود برای سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند در صورتی امکان دارد که سهامدار در سامانه سجام ثبت‌نام کرده باشد و به همین دلیل است که نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام، تاکید می‌شود.

,

مدیر بورس منطقه‌ای استان زنجان گفت: سهام شرکت سرمایه‌گذاری عدالت استان زنجان با نماد «وسزنجان» از 6 مهرماه سال جاری در بازار دوم بورس، معاملات خود را آغاز کرده است.

,

وی با بیان اینکه 100 درصد سهام این شرکت، شناور بوده و در دست مردم است، اظهار داشت: منظور از شناور یعنی مردمی بودن سهام یا به عبارت دیگر، تعداد سهامی که دست مردم بوده و متعلق به هیچ سازمان یا شرکتی نباشد.

,

نجفی خاطرنشان کرد: گاهی بیشترین درصد مالکیت بعضی سهام‌ها متعلق به شرکت، دولت یا سامزان خاصی بوده و روند سهم در دسته سهامداران حقوقی می‌شود اما یهام شرکت سرمایه‌گذاری عدالت اینگونه نیست.

,

به گزارش موج رسا؛ از بین 792 هزار و 498 سهامدارِ سهام عدالت در استان زنجان 52 درصد یعنی411 هزار نفر، روش مستقیم و 48 درصد یعنی 380 هزار و 942 نفر، روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند.

,
 
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه