اخبار داغ

شهروند آمل از منظم ترین باشگاه ها است

فلاح: جام حذفی بسکتبال با ویلچر در سطح بالایی برگزار شد/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

فلاح: جام حذفی بسکتبال با ویلچر در سطح بالایی برگزار شد/ از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم
سرمربی تیم شهروند آمل گفت: پس از شیوع کرونا، جام حذفی فرصتی برای بازگشت پویایی به بسکتبال با ویلچر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود فلاح سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر شهروند آمل پس از قهرمانی تیمش در رقابت های جام حذفی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹، از سال گذشته سالن های ورزشی تعطیل و رقابت ها لغو شد و این اتفاق ورزشکاران را از میادین دور کرد. برگزاری جام حذفی فرصتی شد تا هیجان و پویایی به بسکتبال با ویلچر برگردد و بازیکنان بتوانند تمرینات خود را از سر بگیرند و کادر فنی تیم ملی عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: پیش از آغاز رقابت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی تمرینات گروهی را انجام دادیم. با وجود اینکه مدت زمان کمی در اختیار داشتیم بازیکنانم در زمین انتظارات مان را برآورده کرده و با ارائه بازی خوب توانستیم در مرحله فینال از سد تیم خوزستان عبور کنیم و عنوان قهرمانی مسابقات را بدست آوریم.

,

فلاح افزود: شهروند آمل یکی از منظم ترین باشگاه ها در مسابقات بسکتبال با ویلچر کشورمان است به طوری که بلافاصله پس از بازگشت از رقابت ها، مسئولان باشگاه با برگزاری جلسه به دنبال نقل و انتقالات بازیکنان تیم هستند تا در سال آینده نیز بتوانیم پس از ماه مبارک رمضان و در صورت مساعد بودن شرایط جامعه نسبت به بیماری کرونا، با انجام تمرینات گروهی از عنوان قهرمانی و جایگاه تیم در مسابقات دفاع کنیم.

,

سرمربی تیم شهروند آمل در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون، انجمن بسکتبال با ویلچر برای برگزاری مسابقات جام حذفی با رعایت پروتکل های بهداشتی تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم این مسابقات فرصتی باشد تا بازیکنان با استعداد بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند و در آینده شاهد موفقیت تیم کشورمان در پارالمپیک توکیو باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه