اخبار داغ

دو دستیار جدید به کادر فنی مجیدی اضافه می‌شوند؛

مددی: با قلعه‌نویی و نکونام صحبت کردیم/ مذاکره با الهامی به درخواست پیشکسوتان بود

مددی: با قلعه‌نویی و نکونام صحبت کردیم/ مذاکره با الهامی به درخواست پیشکسوتان بود
مدیرعامل استقلال گفت: با قلعه‌نویی و نکونام صحبت کردیم و مذاکره با الهامی به درخواست پیشکسوتان بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مددی مدیرعامل استقلال درباره انتخاب فرهاد مجیدی و تغییرات صورت گرفته در تیم، عنوان کرد: جا دارد از زحمات کادر سابق تشکر کنم. آنها زحمت خود را کشیدند، از افراد قابل احترامی بودند اما فوتبال روی بد خود را به این عزیزان نشان داد. ورزش علاوه بر شیرینی‌ها تلخی‌هایی هم دارد و این اتفاقات منجر به خداحافظی استقلال با این عزیزان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
مدیرعامل استقلال درباره عدم همکاری با فکری، افزود: اولتیماتومی در کار نبود بعد از بازی با مس رفسنجان فشار هواداران و نتایج باعث شد استقلال از صدر جدول به سوم تنزل پیدا کند. این باعث شد فشاری وارد شود که باعث استعفای فکری شد. فکری همه زحمت خود را کشید اما فوتبال روی بد خود را نشان داد.
,
 
,
مددی در پاسخ به این سوال که آیا از ابتدا گزینه شما فرهاد مجیدی بود یا گزینه‌هایی مانند نکونام و الهامی هم مطرح شد، رسیدن به مجیدی چطور بود، تصریح کرد: در جلسه هیات مدیره پس از بررسی به چند گزینه رسیدیم که اسامی را مطرح کردید. من مامور شدم با این عزیزان مذاکره کنم. 2 تا از عزیزان تحت قرارداد باشگاه خود بودند که با مدیران باشگاه آنها صحبت کردم. با فولاد صحبت کردم و با نکونام هم همین طور که گفت اجازه دهید با آذری صحبت کنم. با گل گهر و قلعه‌نویی هم صحبت کردم.
,
 
,
وی ادامه داد: درخواست پیشکسوتان بود که با ساکت الهامی هم صحبت کنم که این کار انجام شد. با فرهاد مجیدی هم همین طور. نتیجه را فردای آن روز به هیات مدیره دادم و پس از بررسی قرار شد با مجیدی مذاکره نهایی را انجام دهم تا او بتواند به تیم بیاید.
,
 
,
مددی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه آیا با مجیدی زود به تفاهم رسیدید، خاطرنشان کرد: ابتدایش سخت بود اما بعد تفاهم حاصل و او به تیم خود ملحق شد.
,
 
,
مدیرعامل استقلال همچنین در خصوص مدت قرارداد داد مجیدی، عنوان کرد: مدت قرارداد او 2.5 ساله است او درخواست داشت تیم را آماده کند، فروردین لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در این رقابت‌ها با انگیزه ظاهر شویم به همین دلیل قرارداد 2.5 ساله شد.
,
 
,
وی درباره اینکه آیا دستیاران مجیدی معرفی شدند، گفت: فراز کمالوند و بهزاد غلامپور هستند، 2 دستیار دیگر هم هستند که فردا برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند. پیروز قربانی انصراف داد و مسائل مالی نبود بلکه به خاطر جایگاه و مسائل فنی به توافق نرسید.
,
 
,
مددی همچنین با اشاره به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و در پاسخ به این سوال که آیا پنجره شما باز می‌شود یا دوجداره است، اظهار داشت: ما با سختی پنجره را باز کردیم اما به راحتی بسته شد. به خاطر قضیه بودوروف این پنجره بسته شد. چند هفته‌ای است تلاش می‌کنیم منابع مالی را تامین کنیم تا پنجره باز شود.
,
 
,
وی درباره اینکه آیا هوادار خیری هست که بتواند به شما کمک کند، عنوان کرد: از دوستان درخواست می‌کنم کمک کنند اما ما تلاش می‌کنیم این موانع را حل کرده و پنجره را باز کنیم. فکر می‌کنم هفته آینده بخشی از این مبالغ را تامین و با صحبت با وکیل او مشکل را حل کنیم.
,
 
,
مدیرعامل استقلال درباره اینکه ما معمولا به مربیان و بازیکنان خارجی حقوق نمی‌دهیم و رویه ما درست نیست، همین موضوع باعث شکایت آنها می‌شود، گفت: به نکته درستی اشاره کردید. وقتی هزینه‌ها و منابع تناسب نداشته باشد این اتفاقات می‌افتد. زمانی می‌خواهیم کار خاصی را انجام دهیم بدون اینکه نگاه کنیم سودی دارد یا نه.
,
 
,
مددی در ارتباط تلفنی با برنامه ورزش و مردم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فرهاد مجیدی بازیکنی مد نظر دارد یا خیر، گفت: فعلا خیر. ما بازیکنان بسیار خوبی داریم، مجیدی هم انگیزه بالایی دارد تا تیم را به موفقیت‌های بیشتری برساند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه