اخبار داغ

به آرای مجمع احترام می‌گذارم؛

آجورلو: به رای حاج صفی افتخار می‌کنم/ از آنهایی که کم‌لطفی کردند، گلایه‌ای ندارم

آجورلو: به رای حاج صفی افتخار می‌کنم/ از آنهایی که کم‌لطفی کردند، گلایه‌ای ندارم
کاندیدای بازنده انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به رای احسان حاج صفی افتخار می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ انتخابات فدراسیون فوتبال روز دهم اسفند با حضور ۴ کاندیدا به نامهای شهاب عزیزی خادم، مصطفی آجورلو، علی کریمی و کیومرث هاشمی برگزار شد. کریمی و آجورلو در دور اول انتخابات کنار رفتند و در نهایت در دور دوم انتخابات عزیزی خادم با پیروزی بر کیومرث هاشمی به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اما نکته‌ای که بعد از انتخابات سر و صدای زیادی به پا کرد، رای احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران به آجورلو بود. برگه رای حاج صفی بعد از ورود به صندوق رای، باز شد و شکار عکاسان نشان می‌داد که وی نام آجورلو را روی برگه نوشته است.
,
 
,
مصطفی آجورلو بعد از گذشت چند روز از انتخابات، با انتشار پیامی درباره انتخابات و اتفاقات پیرامونی آن گفت.
,
 
,
آجورلو گفت: «به رای تمام اعضای محترم مجمع که به کاندیداهای خود رای داده‌اند، احترام می‌گذارم. قدردان ۱۸ رای بزرگوارانه‌ای هستم که بنده را لایق دانستند و به رای فوتبالی ترین عضو مجمع، کاپیتان ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران جناب آقای حاج صفی عزیز به عنوان کوچک‌ترین عضو فوتبال ایران افتخار می‌کنم. برای من همین بس که سند آن در پیشگاه مردم شریف ایران واضح است. ضمناً از کسانی که در این فوتبال به آنها خدمت کرده‌ام و کم لطفی کردند، هم گلایه‌ای ندارم.»
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه