اخبار داغ

آخرین بار رضازاده را پشت چراغ قرمز دیدم!

سلیمی: کیانوش من را اذیت نمی‌کند!/ سهراب و داوودی با رکوردهای اخیر می‌توانند مدال المپیک بگیرند

سلیمی: کیانوش من را اذیت نمی‌کند!/ سهراب و داوودی با رکوردهای اخیر می‌توانند مدال المپیک بگیرند
قهرمان سابق المپیک ایران گفت: با توجه به رکوردهای اخیر که در لیگ ثبت شد، سهراب مرادی و علی داوودی شرایط مناسبی برای کسب مدال المپیک دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهداد سلیمی، قهرمان سابق وزنه برداری کشورمان و سرمربی تیم گهر زمین در ابتدا درباره مربیگری اظهار داشت: واقعا مربیگری سخت و دشوار است و باید همه جوانب و مسائل را سنجید و در نظر گرفت. من چون به تازگی مربی شده‌ام و اعلب با بچه‌ها هم‌دوره بوده‌ایم، ارتباط بهتر و نزدیکتری با وزنه‌برداران دارم و همین به من کمک می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
درباره حضور ملی پوشان در این تیم و قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر وزنه برداری عنوان کرد: اگر کیانوش رستمی را حساب کنیم، تیم ما ۴ ملی پوش داشت؛ چرا که  رستمی تا حدودی من را قبول دارد و اذیتی نمی‌کند. من با او مشکلی ندارم!
,
 
,
او ادامه داد: کیانوش رستمی هم سال گذشته و هم امسال وزنه‌های خوبی را برای تیم ما زد و همیشه با ما همراه بوده است.
,
 
,
بهداد سلیمی درباره آخرین وضعیت سهراب مرادی گفت: آن مقداری که من خبر دارم، سهراب در آخرین اردوی تیم ملی کشورمان وزنه‌های خوبی را زده و به رکورد‌های  ۱۸۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۲۳۰ کیلوگرم در ۲ ضرب رسیده که وزنه‌های خوبی هستند و با این وزنه‌ها شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارد؛ اما این یک سالی که سهراب مرادی به علت مصدومیت از دست داده، می‌تواند کمی برای او مشکل ساز شود.
,
 
,
قهرمان سابق جهان و المپیک با اشاره به وضعیت علی داوودی تاکید کرد: داوودی در لیگ رکوردهای خوبی را ثبت کرد. او هم همانند اغلب سنگین وزن های ایران در دوضرب تبحر دارد و به اصطلاح دوضرب زن است. او ۲۱۰ کیلو در یک ضرب و ۲۵۰ کیلو در دوضرب را ثبت کرد و با همین رکوردها می‌تواند مدال الممیک بگیرد.
,
 
,
وی افزود: داوودی در تمرینات حتی رکوردهای بیشتری را هم ثبت کرده. برای المپیک رسیدن به تالاخادزه غیرواقع بینانه است و داوودی باید برای نقره و برنز برنامه ریزی کند اما اگر همین پیشرفت را ادامه دهد، در سالهای آتی می تواند برای قهرمان گرجستانی شاخ و شانه بکشد.
,
 
,
او در پاسخ به این پرسش که آیا با حسین رضازاده ارتباط دارد و آخرین باری که او را دیده، کی بوده، گفت: بله، با رضازاده ارتباط دارم و آخرین بار او را پشت چراغ قرمز دیدم!
,
 
,
سرمربی تیم گهر زمین در ادامه درباره سهمیه‌های المپیکی ایران بیان کرد: با توحه به شرایط موجود یکی از سهمیه‌ها را باید برای سنگین وزن کنار بگذاریم و برای یک سهمیه باقی مانده در ۹۶ و ۱۰۷ کیلو فرصت داریم. از بین کیانوش و سهراب در ۹۶ و علی هاشمی در ۱۰۷ یکی راهی المپیک می شود که به نظرم شانس ما در ۹۶ کیلو بیشتر است چرا که فرصت بهتری برای کسب مدال داریم. در ۱۰۷ کیلو سه وزنه بردار مطرح داریم که کاملا جدا از بقیه هستند؛ وزنه بردار ازبک، بلاروس و ارمنستانی رکوردهای بالایی دارند و با توجه به رکوردها مدال‌ها بین این سه تقسیم می شود و شانس چندانی برای کسب مدال نخواهیم داشت.
,
 
,
وی درباره برنامه ابن روزهایش گفت: در حال حاضر در دانشگاه قائمشهر ادامه تحصیل می دهم. ضمن اینکه در کمینه المپیک به عنوان مشاور صالحی امیری حضور دارم که بیشتر می آموزم و یا می گیرم و این حضور خودش یک کلاس درس برای من است.
,
 
,
بهداد سلیمی درباره تیم فوتبال مورد علاقه خود گفت: همه می‌دانند که من طرفدار نساجی هستم و واقعا به جز بازی‌های تیم نساجی، بازی های دیگر لیگ ایران را نگاه نمی‌کنم.
,
او ادامه داد: من از بچگی علاقه داشتم که بعد از تمرینات خودم، تمرینات نساجی و مسابقات آن‌ها را مشاهده کنم و واقعا علاقه من به این تیم کاملا دلی است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه