اخبار داغ

فردا باید با تمرکز بازی کنیم

نکونام: از استقلال پیشنهاد داشتم ولی با قلبم در فولاد ماندم/ تا آخر فصل با کمبود بازیکن مواجه هستیم

نکونام: از استقلال پیشنهاد داشتم ولی با قلبم در فولاد ماندم/ تا آخر فصل با کمبود بازیکن مواجه هستیم
سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: ابتدای فصل هم از استقلال و هم از تیم های دیگر هم پیشنهاد داشتم اما با منطق و قلبم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام سرمربی فولاد در خصوص بازی فردا مقابل استقلال اظهار داشت: فردا بازی سخت و سنگینی داریم و باید تمرکز داشته باشیم. می دانیم استقلال تیم خوب و پر مهره ای هست.استقلال همیشه استقلال است و تیمهای بزرگ همیشه بزرگ هستند. این تیم امسال مدعی است و همین موضوع کار ما را سخت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: باید خیلی بازی را با تمرکز شروع کنیم تا ۳ امتیاز را کسب کنیم. این تیم مهره های با کیفیتی دارد.

,

نکونام در مورد پیشنهاد استقلال عنوان کرد: باید از آقای آذری تشکر کنم. او واقعا زحمت می کشد برای خوزستان و دلگرمی ما و مردم هم به مدیریت او و‌ شرکت فولاد دارند. شرایط خوبی در اینجا دارم و دوست داشتم کاری که شروع کردم را در فولاد به خوبی به پایان برسانم، تا ببینیم سالهای آینده چه اتفاقی می افتد.

,

سرمربی فولاد تاکید کرد: ابتدای فصل هم از استقلال و هم از تیم های دیگر هم پیشنهاد داده بودند اما با منطق و قلبم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم. ما برای مردم خوزستان و هواداران تلاش کنیم فولاد را به موفقیت برسانیم. باز هم می گویم کار کردن در این باشگاه باعث خوشحالی من و همکارانم و‌ البته بازیکنان است.

,

وی در مورد برنامه ریزی بازی ها با توجه به پلی اف لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: با توجه به اینکه تنها نماینده ایران در پلی آف هستیم کار سختی پیش رو داریم. ۲۷ اسفند در لیگ بازی داریم از آن طرف ۱۸ اسفند در پلی آف بازی داریم، این سهمیه برای فوتبال کشور مهم است و تیم ما با این وضعیت بدون استراحت می شود. درخواست داریم شرایط تیم ما را در نظر بگیرند تا بهترین عملکرد داشته باشیم.

,

نکونام در مورد پنجره بسته باشگاه فولاد تصریح کرد: تیم ها در حال یارگیری هستند و حتی بازیکنانی که قرارداد دارند را می خرند ولی در تیم ما هنوز اتفاقی رخ نداده و هنوز پنجره باشگاه ما  بسته است و در این وضعیت نمی توانیم بازیکن بگیریم. امیدوارم در این جنگ نابرابر که در لیگ قهرمانان آسیا هستیم سر بلند خارج شویم.

,

سرمربی فولاد تصریح کرد: العین بازیکن خارجی زیاد دارد و 7 بازیکن خارجی در این تیم بازی می کنند اما با این وجود به دنبال جذب یک بازیکن دیگر به جای بازیکن ژاپنی خود که مصدوم شده هستند و این کار را برای ما سخت می کند. ما در لیگ ایران هم تا آخر فصل با کمبود بازیکن مواجه هستیم و کار ما مقابل تیم های مدعی مثل تراکتور، استقلال، پرسپولیس، سپاهان و گل گهر سخت است.

,

نکونام ادامه داد: تیم هایی هستند که در نیم فصل اول 10 بازیکن گرفتند و نقل و انتقالات شروع نشده دوباره در حال جذب 3-4 نفر دیگر هستند. با این وجود تلاش می کنیم و به مردم خوزستان قول می دهیم تا بیشترین تلاش را انجام دهیم و کمبودها را جبران کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه