اخبار داغ

رفتار عجیب یک کاندیدا در فاصله چند ساعت مانده به مجمع؛

سیاهی لشکر انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی رای می‌خرد/ چند می‌گیری به من رای بدی؟!

سیاهی لشکر انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی رای می‌خرد/ چند می‌گیری به من رای بدی؟!
یک کاندیدای سیاهی لشکر انتخابات موتورسواری و اتومبیلرانی با تماس با هیات های استانی و اعضای مجمع، وعده پرداخت چند میلیون تومان در قبال رای می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طبق برنامه اعلام شده از سوی وزارت ورزش و جوانان فردا شنبه 16 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد. جواد برات، عزیزه تراز، ندا مطلبی، مازیار ناظمی، مهران همتیان 5 کاندیدای نهایی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستند. محمد فراهانی هم انصراف داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در حالیکه چند ساعت به برگزاری انتخابات باقی مانده، آخرین تلاش‌ها و لابی‌های کاندیداها برای پیروزی در انتخابات فردا ادامه دارد.

,

در این میان یکی از کاندیداهایی که تنها به عنوان سیاهی لشکر در این انتخابات حضور پیدا کرده و نقش گرم‌کن انتخابات را ایفا می‌کند، از شلوغی شهر استفاده کرده و سودای ریاست دارد.
چهره ای که در ابتدا برای گرم شدن تنور انتخابات مجوز حضور در انتخابات را دریافت کرد و اساسا آمد تا رقابت بدون سیاهی لشکر نباشد اما بعد از ورود به لیست نامزدها این باور را پیدا کرد که یک کاندیدای جدی و واقعی است و حتی می تواند رئیس فدراسیون باشد.

,
,

فردی که بی ارتباط با رشته موتورسواری نیست و با استفاده از یک سابقه اندک و البته درخشان! خود را شانس اصلی برنده شدن در انتخابات و ریاست بر فدراسیون می داند.

کاندیدای موردنظر که شایعات استخوان‌سوزی درباره دوران حضور کوتاه مدتش در فدراسیون مطرح است، حالا پا را فراتر گذاشته و با تماس با هیات های استانی و اعضای مجمع، وعده پرداخت چند میلیون تومان در قبال رای می‌دهد؛ یک نوع رشوه علنی برای خریدن رای!

,
,
,

این کاندیدا در روزهای گذشته با رفت و آمد به استان ‌ها و با استفاده از موقعیت خود می‌کوشید تا هیات های استانی را مجاب کند تا به وی رای بدهند و وقتی متوجه شد چندان مقبول اعضای مجمع نیست، حالا با وعده پول و خریدن رای می‌خواهد آرای مجمع را به سود خود کند.
شنیده شده وی امروز ۵ میلیون تومان به برخی از هیئت ها داده است.

,
,

در حالیکه کمتر از ۱۲ ساعت به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بیشتر زمان باقی نمانده، رفتار غیرقانونی این کاندیدا کماکان ادامه دارد و نیازمند برخورد جدی وزارت ورزش و جوانان و نهادهای نظارتی است.

,

باید منتظر ماند تا مشخص شود سرانجام روز شنبه و پس از برگزاری انتخابات تکلیف نهایی این فدراسیون چه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه