اخبار داغ

بازیکنانم ۹ ماه بدون وقفه تمرین و بازی کردند

گل محمدی: دیدار با نفت آبادان ویژه است/ باید تمرکز داشته باشیم

گل محمدی: دیدار با نفت آبادان ویژه است/ باید تمرکز داشته باشیم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با یک تیم خیلی خوب بازی داریم و دیدار با نفت آبادان ویژه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی گل محمدی درباره دیدار با صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: مسابقه فردای ما مقابل نفت، یک بازی ویژه است. با توجه به وضعیت جدول و شرایطی که تیم ما و نفت آبادان در هفته‌های گذشته داشته‌، بازی فردا بسیار مهم و تأثیرگذار خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: چیزی که مشخص است اینکه با یک تیم خیلی خوب بازی داریم. نفت آبادان تیم باکیفیتی است که یک فوتبال تهاجمی، روی زمین و با پاس‌های زیاد انجام می‌دهد.

,

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم روند خوبی که در هفته‌های گذشته داشته‌ایم را بتوانیم ادامه دهیم و فردا هم با دست پر از زمین خارج شویم. با توجه به حضور بازیکنان باکیفیت در هر دو تیم، فکر می‌کنم شاهد تقابل جذابی خواهیم بود.

,

گل محمدی با اشاره به حضور مستمر شاگردانش در کوران مسابقات گفت: بازیکنان ما خیلی وقت است در شرایط سختی هستند. ۹ ماه است بدون وقفه در حال انجام تمرین و مسابقه هستیم. بازیکنان ما فشار زیادی را متحمل شده‌اند و از همه آنها به خاطر اینکه خیلی خوب این فشار را پشت سر گذاشتند و با مشکلاتی که وجود داشت جنگیدند، تشکر می‌کنم.

,

وی ادامه داد: فردا هم بازی راحتی نداریم و باید تمرکز بالایی داشته باشیم. جلوی نفت نباید اشتباه کرده و باید با ریسک پایین و تمرکز بالا بازی خوبی را انجام دهیم.

,

سرمربی پرسپولیس درباره اضافه شدن مهدی ترابی به فهرست این تیم گفت: خوشبختانه مشکل پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه حل شده و او هم با ما به آبادان آمده است. اینطور که به من گفتند، ITC او صادر شده و مشکلی برای حضور در بازی فردا ندارد.

, ITC,

گل محمدی با اشاره به شرایط سخت مردم عزیز زلزله‌زده در سی‌سخت گفت: هموطنان ما در این منطقه در شرایط خوبی ندارند و فکر می‌کنم این روزها که به عید نوروز و سال نو نزدیک می‌شویم، باید بیشتر به فکر زلزله‌زدگان باشیم. امیدوارم مسئولان و همینطور مردم عزیز به یاد زلزله‌زدگان این منطقه باشند تا مشکلات آنها در این روزهای سخت با همدلی برطرف شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه