اخبار داغ

مربیان ذوب آهن و ماشین سازی چه گفتند؟

نیک‌سیرت: دیدار با ذوب‌آهن ۶ امتیازی است/ استکی: عملکرد برخی تیم ها به گونه ایست که آدم شک می کند

نیک‌سیرت: دیدار با ذوب‌آهن ۶ امتیازی است/ استکی: عملکرد برخی تیم ها به گونه ایست که آدم شک می کند
مربیان ذوب آهن و ماشین سازی در کنفرانس پیش از بازی فردا برابر هم صحبت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نیک‌سیرت مربی ماشین‌سازی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی فردا چون جدال تیم‌های پایین جدولی است سه امتیازی نیست بلکه 6 امتیازی است. این دیدار حساسیت خودش را دارد اما قاعده فنی آقای پاشازاده به عنوان سرمربی تیم این است که به جدول نگاه نمی‌کنیم و برای بازیکنان از نظر بدنی و روانی طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که زیاد به شرایط جدول و اینکه کدام تیم مقابل ما بازی می‌کند کاری نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تمرکز تیم بر اجرای برنامه‌های تاکتیکی سرمربی معطوف است و فردا تلاش می‌کنیم بازی خیلی خوبی برابر ذوب‌آهن ارائه دهیم.

,

مربی تیم فوتبال ماشین‌سازی درباره مصدومان و محرومان تیمش گفت: 2 تا 3 بازیکن مصدوم داریم چون بدنسازی تیم از ابتدای فصل تاکنون در وضعیتی نبوده که بازیکنان در شرایط آرمانی و خوبی قرار بگیرند. بازیکنان وزنه نزده‌اند و بدن‌های آنها خیلی افت کرده است. ما هم نمی‌توانیم روی آنها زیاد فشار بیاوریم چون فاصله مسابقات نزدیک است و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد می‌شود اما کادر فنی و کادر پزشکی تیم زیر نظر پاشازاده تلاش می‌کنند بازیکنان مصدوم را نیز به شرایط ایده‌آل و شرایط مسابقات برسانند.

,

نیک‌سیرت درباره تغییر سرمربی ذوب‌آهن بیان کرد: مجتبی حسینی فوتبالیست خوبی بوده و مربی خوب، با دانش و خوش‌اخلاقی است و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

,

وی خاطرنشان کرد: تیم ما شرایط خاصی دارد. تیم مدیریتی باشگاه شبانه‌روز تلاش می‌کنند تا وضعیت تیم را به وضعیت آرمانی و خوبی برسانند که از آنها تشکر می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم جوابگوی انتظارات مردم خوب آذربایجان باشیم.

,

*استکی: عملکرد برخی تیم ها به گونه ایست که آدم شک می کند

, *استکی: عملکرد برخی تیم ها به گونه ایست که آدم شک می کند,

حسن استکی مربی ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر ماشین‌سازی در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: در این دو هفته که مجتبی حسینی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفته است تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. به هر حال در شرایطی که یک مربی تیم پایین جدولی را تحویل می‌گیرد انجام تغییرات تاکتیکی و هماهنگی تیم زمان می‌برد اما مجتبی حسینی سریع‌ترین راه را انتخاب کرده و بازیکنان هم تلاش بسیاری انجام داده‌اند.

,

وی افزود: خوشبختانه تلاش‌های حسینی نتیجه‌بخش بوده چون بازیکنان انگیزه خاصی دارند و می‌دانند ذوب‌آهن جایگاه مناسبی در جدول رده‌بندی ندارد و تمام هواداران انتظار دارند تیم جایگاه بهتری داشته باشد که امیدوارم در نیم‌فصل دوم محقق شود.

,

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره محرومان و مصدومان این تیم گفت: محمد قریشی تنها بازیکن مصدوم ما است و متأسفانه وحید محمدزاده نیز به دلیل دریافت اخطار محروم شده و وضعیت خط دفاعی تیم کمی بهم ریخت.

,

استکی در پاسخ به اینکه ذوب‌آهن در چه پست‌هایی بازیکن به خدمت خواهد گرفت، بیان کرد: مجتبی حسینی در برخی پست‌ها بازیکنانی را انتخاب کرده که محمودآبادی را در خط هافبک و رنجبری را در خط حمله به خدمت گرفته‌ایم که از بازیکنان بسیار خوب لیگ هستند. از طرف دیگر دارکو بیدوف را هم داریم و فکر نمی‌کنم در گلزنی مشکل آنچنانی داشته باشیم اما برخی اوقات به‌خاطر استرسی که بازیکنان به دلیل رتبه تیم در جدول دارند در گلزنی مشکل داریم وگرنه هم پیمان رنجبری و هم دارکو بیدوف از گلزنان خوب لیگ هستند. اسدبیگی و پناهی هم روز گذشته به تیم پیوستند و حسین سنگرگیر و علی خدادادی نیز با پایان یافتن خدمت سربازی به تیم بازگشته‌اند.

,

وی در پاسخ به سوالی درباره مصاحبه پزشک ذوب‌آهن درباره انجام نشدن تست دوپینگ در هفته‌های اخیر لیگ برتر خاطرنشان کرد: یکی از وظایف مهم فدراسیون پزشکی ورزشی انجام تست دوپینگ و کنترل ورزشکاران است اما شاید کرونا باعث شده حواس‌ها از هدف اصلی فدراسیون و هیئت‌های پزشکی ورزشی پرت شود. نمی‌گویم ورزشکاران دوپینگ کرده‌اند اما برخی اوقات که به نحوه عملکرد برخی تیم‌ها در فشار مسابقات دقت می‌کنیم می‌بینیم از نظر سطح انگیزه بالاتر هستند و هرکس دستی در آتش داشته باشد، شک می‌کند. رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با کرونا جای خود دارد اما از فدراسیون و هیئت‌های پزشکی ورزشی درخواست می‌کنم در ادامه لیگ تست‌های دوپینگ را سخت‌تر و دقیق‌تر انجام دهند.

,

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه آیا بهتر نبود این تیم بازیکنان باتجربه‌تری به خدمت بگیرد، ادامه داد: به چه بازیکنی باتجربه گفته می‌شود؟ آیا منظور از نظر سنی است یا تعداد مسابقاتی که یک بازیکن در لیگ برتر انجام داده است؟ شاید یک بازیکن 20 ساله هم این تجربه را در لیگ کسب کرده باشد و به درد تیم بخورد. مجتبی حسینی بازیکنانی را جذب می‌کند که به تاکتیک مدنظر او نزدیک‌تر باشند و تفاوتی ندارد که این بازیکنان جوان باشند یا باتجربه.

,

استکی تصریح کرد: تیم ما بسیار آماده و سرحال است. ماشین‌سازی هم در هفته‌های اخیر نشان داده تیم خوبی است و جایگاه این تیم در جدول نشان‌دهنده ضعف فنی این تیم نیست. ماشین‌سازی هم با مربی قبلی و هم با مربی فعلی تیم خوبی نشان داده است. امیدوارم فردا شاهد بازی زیبایی باشیم و هواداران به خصوص هواداران ذوب‌آهن از نتیجه آن راضی باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه