اخبار داغ

در پی کسب سهمیه المپیک هستیم

اینچه درگاهی: جهش بلندی در رده بندی جهانی داشتیم/ ژیمناستیک در ایران جدی است

اینچه درگاهی: جهش بلندی  در رده بندی جهانی داشتیم/ ژیمناستیک در ایران جدی است
رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: جهش بلندی در رده بندی جهانی داشتیم و در پی کسب سهمیه المپیک هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، اینچه درگاهی رئیس فدراسیون ژیمناستیک پس از انتخاب هادی خناری‌نژاد به عنوان رئیس هیئت ژیمناستیک استان مازندران اظهار داشت: باید از زحمات خویی در هیئت ژیمناستیک مازندران تشکر کنم. شاید 4 سال پیش او را عضوی از خانواده ژیمناستیک نمی‌دانستند. اما الان دکتر خویی عضوی از این خانواده بزرگ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: مسئولیت بزرگی متوجه هادی خناری نژاد رئیس جدید هیات ژیمناستیک است و با توجه به شناخت از او مطمئنا می تواند در ماموریت های محوله موفق عمل کنند. خناری‌نژاد مشاور من در امور قهرمانان هم است و تا الان هم از مشاوره‌های او استفاده کرده‌ام. امیدوارم شاهد اقدامات مثبت او در هیئت ژیمناستیک مازندران هم باشیم.

,

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه اصلاح چارت اجرایی، اداری و فنی فدراسیون ژیمناستیک ایران را از اقدامات مهم این فدراسیون خواند و افزود: در این مدت جهش بلندی  در رده بندی کشورهای جهان داشتیم و امروز در پی کسب سهمیه المپیک هستیم.

,

اینچه درگاهی با اعلام اینکه ژیمناستیک ‌ایران پوست اندازی کرد، تصریح کرد: طبق آمار رسمی تا پایان سال گذشته بیش از 270 هزار ورزشکار در خانواده ژیمناستیک کشور فعالیت می‌کردند که این آمار به مراتب بیش از برنامه ها و اهداف ما بوده و افزایش 34 درصدی بودجه این فدراسیون هم نشان دهنده اینست که ژیمناستیک در ایران بسیار جدی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه