اخبار داغ

جلسه وزیر ورزش و رئیس کمیته با سخنگوی وزارت امور خارجه

تاکید بر استفاده از همه ظرفیتهای دیپلماتیک و حقوقی برای تغییر رای AFC/ دفاع از حق مسلم فوتبال ایران

تاکید بر استفاده از همه ظرفیتهای دیپلماتیک و حقوقی برای تغییر رای AFC/ دفاع از حق مسلم فوتبال ایران
جلسه مشترک وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، رییس فدراسیون فوتبال سخنگوی وزارت امور خارجه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در جلسه ای که امروز با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال، حمیدرضا آصفی و خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در خصوص تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و عدم میزبانی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات انتخابی جام جهانی برگزار شد، تصمیمات سیاسی و غیرورزشی AFC محکوم و مقرر شد از همه ظرفیتهای دیپلماتیک و حقوقی کشور برای تغییر این تصمیمات بهره گیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, AFC,

در این جلسه همه اعضا بر حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران و احقاق حق فوتبال ایران تاکید کردند و عنوان شد: کشور شرایط کامل را برای میزبانی از دو رویداد مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان آسیا دارد و تصمیم اتخاذ شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناعادلانه وغیر ورزشی است.

,

سلطانی‌فر با تاکید بر استفاده از همه ظرفیهای دیپلماسی و حقوقی از فدراسیون فوتبال خواست اقدامات لازم برای دفاع از حق مسلم فوتبال ایران انجام دهند.

,

ایشان افزود: علیرغم مکاتبه یک هفته قبل اینجانب با اینفانتینو رییس فیفا و شیخ سلمان رییس AFC این تصمیم سیاسی و غیر ورزشی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته شد.

, AFC,

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ایران از هر لحاظ کشور امنی است و با وجود اینکه در مرحله رفت تیم ملی فوتبال ایران در سه بازی میهمان بوده، این حق مسلم ما است که در مرحله دوم مقدماتی میزبان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه