اخبار داغ

اردوی خمیر لغو شد، در آزادی تمرین می کنیم

اسلام جاهدی: با ثبت رکوردهای جدید امید به کسب سهمیه و مدال المپیک دارم

اسلام جاهدی: با ثبت رکوردهای جدید امید به کسب سهمیه و مدال المپیک دارم
ورزشکار تیم ملی پاراکانو کشورمان گفت: با استفاده از شرایط تعویق مسابقات و برگزاری اردوها شرایط خوب و امیدوار کننده‌ای برای حضور در انتخابی کسب کرده ام.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اسلام جاهدی با اشاره به استفاده از شرایط قرنطینه و تعلیق پیش آمده اظهار داشت: من در دوران کرونایی و تعطیل شدن تمرینات با کمک و حمایت های محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش استان هرمزگان، احمدمرادی رئیس و حسن کامجو دبیر هیات جانبازان و معلولین استان و همکاری همه جانبه علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی توانستم تمرینات خوبی پشت سر بگذارم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: این شرایط به من کمک بزرگی در حفظ آمادگی‌ام کرد و باعث شد از مسیر تمرینات برای رسیدن به توکیو خارج نشوم و با توجه به بهرمندی از حمایت های این عزیزان با قدرت در مسیر توکیو پارو می زنم.

,

ملی‌پوش پاراکانو مردان کشورمان با بیان شرایط اردوها گفت: خداروشکر هماهنگی هایی که فدراسیون با ستاد کرونا انجام داد، اردوها برگزار و تمرینات آغاز شد. اردویی که در بندر انزلی داشتیم به از لحاظ سطح کیفی تمرینات و امکانات اردوی خیلی خوبی را زیر نظر ایرج اقلیمی پشت سر گذاشتم.

,

جاهدی با ابراز رضایت از شرایط آمادگی اش گفت: با تست هایی که در حین و پایان اردو آقای اقلیمی در انزلی گرفت، به کسب سهمیه پارالمپیک همراه با مدال جهانی بسیار امیدوار شدم و برای تحقق این افتخار بزرگ همه تلاشم را می‌کنم.

,

وی افزود: مرحله سوم اردوهای کسب سهمیه که پس از کرونا برگزار می‌شود، برنامه استقامت در سرعت است که به میزبانی بندر خمیر بود. اما به دلیل قرمز شدن این بندر، ستاد کرونا منطقه اردو را لغو کرد و با تاخیری چند روزه تمرینات را در پیست دریاچه ورزشگاره آزادی پیگیری می‌کنیم و تا حدودی می‌شود نیمی از برنامه های اردو جنوب را انجام دهیم.

,

اسلام جاهدی در پایان گفت: مسابقات کسب سهمیه ۲۳ اردبیهشت ماه ۱۴۰۰ در مجارستان برگزار می‌شود و زمان زیادی تا این رقابت ها باقی نمانده است. تاکنون اول با کمک خدا و بعد حمایت مسئولین و مردم عزیز به خوبی پیش رفته ایم و همه تلاشم را می‌کنم پایان این اردوها با کسب سهمیه توکیو و مدال جهانی تمام شود و آغاز مسیر مدال المپیک شروع شود.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه