اخبار داغ

مرور عملکرد انجمن والیبال نشسته جانبازان و معلولین در سال جاری

کشفیا: عملکرد والیبال نشسته در سال ۹۹ قابل قبول بود/ برنامه هایمان را برای مسابقات پاراآسیایی ارائه کرده ایم

کشفیا: عملکرد والیبال نشسته در سال ۹۹ قابل قبول بود/ برنامه هایمان را برای مسابقات پاراآسیایی ارائه کرده ایم
رئیس انجمن والیبال جانبازان و معلولین گفت: عملکرد انجمن والیبال نشسته جانبازان و معلولین در سال ۱۳۹۹ را قابل قبول بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین علی کشفیا رئیس انجمن والیبال جانبازان و معلولین درباره عملکرد سالی که گذشت، اظهار داشت: با شیوع کرونا سال ۹۹ برای همه مشکلات خاصی را در پی داشت که بر ورزش هم تأثیر خود را گذاشت اما به لطف خدا پیش از پایان سال رویدادهای مختلفی برگزار شد. ما تا به حال ۱۰ اردوی آمادگی، ویژه رقابت های پارالمپیک توکیو برگزار کرده ایم که دو اردوی اخیر، بعد از مدت ها تعطیلی کرونایی در شرایط قرنطینه در جریزه کیش برپا شد. میزبانی شایسته ای هم صورت گرفت و کمال همکاری را با ما در اجرای کلیه پروتکل های بهداشتی داشته اند که جای تشکر دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری لیگ برتر مردان و پویایی مسابقات، با وجود وقفه ای که پیش آمد، ملی پوشان نیز به دلیل حضور فعال در لیگ و تمرین در دو اردوی اخیر توانستند دوباره به سطح مطلوبی از آمادگی برسند. البته علاوه بر آماده سازی بیشتر بازیکنان تیم ملی، با برگزاری لیگ برتر مردان، زنان و لیگ دسته یک استعدادهای خوبی هم شناسایی شدند. یکی از این بازیکنان جواد نظری از گلستان بود که برای ارزیابی کادر فنی او را به اردوی تیم ملی نیز دعوت کردند. به هر حال لیگ همیشه پشتوانه تیم ملی است.

,

رئیس انجمن والیبال نشسته جانبازان و معلولین افزود: رقابت های لیگ دسته یک مردان را در پنج منطقه و از اول اسفند شروع کردیم که خوبی برگزار شد و چهار تیم به مرحله نهایی صعود کردند که رقابت های آن نیز بعد از تعطیلات نوروز، در سال ۱۴۰۰ دنبال می شود.

,

وی تصریح کرد: امسال رقابت های پاراوالیبال ساحلی قهرمانی کشوری را با حضور 7 تیم، به مدت 2 روز در زاهدان و با همکاری هیئت ورزش های جانبازان و معلولین هرمزگان برگزار کردیم که جای تشکر و قدردانی دارد با وجود محدودیت های کرونا و اجرای پروتکل ها برگزاری مسابقات این رشته نیز به خوبی انجام شد.

,

کشفیا در پایان گفت: بعد پارالمپیک توکیو، می بایست آماده سازی تیم های ملی آقایان و بانوان والیبال نشسته برای رقابت های پاراآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ در اولویت قرار گیرد که بر این اساس برنامه های خود را ارائه داده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه