اخبار داغ

جلسه کمیته فنی با هدف بهترین تصمیم

برگزاری جلسه کمیته فنی اسلالوم با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی/ سهرابیان: اولویت اعزام با نفراتی است که شانس کسب سهمیه دارند

برگزاری جلسه کمیته فنی اسلالوم با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی/ سهرابیان: اولویت اعزام با نفراتی است که شانس کسب سهمیه دارند
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شود تا با دید دقیق‌تری در مورد مباحث فنی تصمیم‌گیری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، جلسه کمیته فنی اسلالوم با هدف انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این جلسه علیرضا سهرابیان رئیس، رضا صابونچی دبیرکل و کتایون اشرف، مسعود خدایاری و آریا جعفری اعضای کمیته فنی اسلالوم فدراسیون قایقرانی حضور داشتند.

,

بر اساس تصمیم کمیته فنی اسلالوم، اولویت اعزام به مسابقات کسب سهمیه با توجه به شرایط و بررسی نتایج مسابقات با رکسانا رازقیان در ماده کایاک بانوان است و اعزام محمدمهدی کنارنگ نیز در کانوی مردان منوط به کسب نتیجه مکاتبات صورت گرفته با فدراسیون جهانی در رابطه با TIP خواهد بود.

, TIP,

رئیس فدراسیون قایقرانی در این جلسه گفت: خدا را شکر با مدیریت هزینه که انجام شده، برای اعزام هیچ مشکل بودجه‌ای نداریم اما ترجیح این است که هزینه برای نفراتی انجام شود که شانس کسب سهمیه دارند.

,

علیرضا سهرابیان ادامه داد: جلسه کمیته فنی با این هدف برگزار می‌شود که از نظر تکنیکی مباحث را دنبال و بهترین تصمیم را بگیریم.

,

وی با اشاره به مسابقات پیش رو اظهار کرد: شرایط پیش آمده کار را کمی سخت کرد اما تا حدی از این موقعیت استفاده کردیم و اکنون پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برای نفرات اعزامی تصمیم می‌گیریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه