اخبار داغ

رییس ستاد انتخابات تربت حیدریه خبر داد؛

ثبت تام ۱۲۳ داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی تربت حیدریه

ثبت تام ۱۲۳ داوطلب برای عضویت در شوراهای اسلامی تربت حیدریه
موسوی گفت: تاکنون ثبت نام ۱۲۳ نفر برای نامزدی در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر های تربت حیدریه، رباط سنگ، بایگ و کدکن نهایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی موسوی، رییس ستاد انتخابات شهرستان تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: ثبت نام ۱۲۳ داوطلب مرد و زن برای حضور در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای تربت حیدریه قطعی شده که از این تعداد ۹۰ درصد مردان و ۱۰ درصد بانوان هستند.

وی تصریح کرد: اعضای اصلی شورای شهر تربت حیدریه برای انتخابات آینده ۷ نفر و شهرهای کدکن، رباط سنگ و بایگ هر کدام ۵ نفر خواهد بود.

موسوی با بیان اینکه روند بررسی صلاحیت ها با استعلام از مراجع چهارگانه انجام می شود، افزود: برای بررسی صلاحیت ها زمان خاصی مشخص نشده و سعی می کنیم تا قبل از برگزاری انتخابات اسامی نهایی را اعلام کنیم.

وی به اعضای هیئت اجرایی ستاد انتحابات شهرستان تربت حیدریه اشاره کرد و گفت: فرماندار بعنوان رییس هیئت اجرایی و روسای ادارات ثبت احوال، دادگستری و آموزش و پرورش بعنوان اعضای اصلی و آقایان؛ بیژن بابایی، جواد انصاری، تقی نژاد، محمد بایزیدی، عباس نجاتی، مجید قاسمی، حجت الاسلام احمد ناصح پور و خانم خداشناس بعنوان معتمدین اعضای هیئت اجرایی معرفی شدند.

موسوی بیان کرد: همچنین آقایان محمد اسدیان، علی اصغر مطیع، مهدی بشارت، جعفری و حجت الاسلام محمد مهدی عصمتی بعنوان اعضای هیئت نظارت نیز معرفی شدند.

وی بدون اشاره به تعداد شعب اخذ رای، گفت: سعی می کنیم تا زمان انتخابات برخی شعباتی که احتمال ترافیک در آن را داریم افزایش دهیم و در بخشی که فضا باشد فضای انتخابات را به فضای باز محصور صحن مدارس و یا مساجد منتقل کنیم.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه