اخبار داغ

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی:

محسن هاشمی یکی از گزینه‌های نهایی اصلاح‌طلبان است/ لاریجانی دقیقه ۹۰ می‌آید

محسن هاشمی یکی از گزینه‌های نهایی اصلاح‌طلبان است/ لاریجانی دقیقه ۹۰ می‌آید
عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی گفت: معتقدم اگر قرار باشد ۵ نفر را به عنوان نامزد‌های قابل طرح در اصلاحات داشته باشیم، یکی از آن‌ها محسن هاشمی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی محمد نمازی، عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی با اشاره به احتمال ورود صادق خرازی به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: نظر شخصی من این است که او شانسی برای پیروزی در انتخابات ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی شانس محسن هاشمی '>محسن هاشمی در این دوره از انتخابات را بالا دانست و گفت: کارگزاران احتمالا او را به عنوان نامزد نهایی خود معرفی خواهد کرد و قطعا در دستور کار آن جبهه قرار خواهد گرفت؛ معتقدم اگر قرار باشد ۵ نفر را به عنوان نامزد‌های قابل طرح در اصلاحات داشته باشیم، یکی از آن‌ها محسن هاشمی است.
,
 
,
فعال اصلاح طلب احتمال حضور علی لاریجانی در این دوره از انتخابات را نیز اینگونه تشریح کرد: معتقدم که او جز نامزد‌های دقیقه ۹۰ خواهد بود و منتظر خواهد ماند که ببیند چه کسی ثبت نام خواهد کرد. او سیاستمدار زیرکی است و تجربه سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، دبیری شورای عالی امنیت ملی و صدا سیما را در کارنامه خود داشته و تجربیات خوبی هم دارد. اما شاید جریان‌های اصلی چندان توجهی به او نکنند، ولی باید دید که در نهایت چه کسی تایید صلاحیت خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه