اخبار داغ

خانه تکانی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران/ ۱۰بازیکن غیربومی از تیم کنار گذاشته شد

خانه تکانی در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران/ ۱۰بازیکن غیربومی از تیم کنار گذاشته شد
مدیرعامل باشگاه نفت وگازگچساران گفت: کادر فنی تیم با اولویت مربیان بومی و مجرب تقویت خواهد شد و حداقل ۶ بازیکن با کیفیت و سطح فنی مناسب به تیم اضافه خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، حسینی، مدیرعامل تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت: بالاخره پس از ساعت‌ها جلسات متعدد در چند روز اخیر و فراخواندن  اضطراری "جهانبخش جعفری" سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از تهران به گچساران در شب عید ،بخاطر رسیدگی به اوضاع نابسامان این تیم در لیگ دسته دوم ، مقرر شد یک خانه تکانی اساسی در این تیم ریشه دار و مردمی انجام گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

وی افزود: طبق توافقات به عمل آمده حدود ۱۰ بازیکن غیر بومی از تیم کنار گذاشته شدند و همچنین با یکی از اعضای کادر فنی غیر بومی در ادامه راه قطع همکاری شد .

,

حسینی تصریح کرد: کادر فنی تیم با اولویت مربیان بومی و مجرب تقویت خواهد شد و حداقل ۶بازیکن با کیفیت و سطح فنی مناسب به تیم اضافه خواهند شد.

,

مدیرعامل تیم فوتبال نفت وگاز گچساران گفت:همچنین در این جلسه  مقرر شد کمیته فنی باشگاه نقاط قوت و ضعف تیم و نیز کمبود ها و تنگناهای اثر گذار بر عملکرد تیم را مرتب رصد کرده و به کمک مسئولین و عوامل اجرایی اداری نسبت به تقویت و رفع این نقاط به جهت دستیابی به عملکرد مطلوب و مورد رضایت هواداران ،علاقه مندان و مردم شریف و عزیز نهایت همکاری را به عمل آورند.

,

حسینی در پایان گفت تمرینات تیم از ۵ فروردین با حضور بازیکنان بومی و ۸ فروردین با حضور بازیکنان غیر بومی با قدرت آغاز خواهد شد. امید است با همکاری و همدلی مردم ،مسئولان و بالاخص هواداران متعصب نفت وگاز گچساران بتوانیم در این شرایط سخت از ارزش و جایگاه این تیم محافظت لازم را به عمل آوریم.

,

براین اساس نیز در پایان نیم فصل اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، تیم نفت و گاز گچساران با ۹ شکست ، سه برد و یک تساوی در رتبه آخر جدول چهارده تیمی گروه خود قرار دارد.

,

در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های ویستاتوربین تهران ،علم و ادب و محتشم تبریز ،سپیدرود رشت ،شهرداری بندرعباس ،شهرداری همدان، مس نوین کرمان، نفت و گاز گچساران، ملی حفاری اهواز، آوالان کامیاران، امیدگناوه و ایرانجوان بوشهر حضور دارند.

,

در گروه دوم نیز شاهد حضور تیم هایی همچون پاس همدان، نیروی زمینی تهران، شهرداری ماهشهر، شهید قندی یزد ، سردار بوکان ،مس شهر بابک، نفت امیدیه، شهرداری بم، میلادمهر تهران، شهدای بابلسر، شمس آذر قزوین، اترک بجنورد، شاهین بندرعامری و عقاب تهران هم هستیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه