اخبار داغ

نابسامانی های گذشته را با ظرفیت های قانونی و شفافیت برطرف می‌کنیم

ناظمی: به سرعت به سمت بازسازی و احیا ظرفیت های موتورسواری و اتومبیلرانی می رویم/ هر ماه در یک استان خواهیم بود

ناظمی: به سرعت به سمت بازسازی و احیا ظرفیت های موتورسواری و اتومبیلرانی می رویم/ هر ماه در یک استان خواهیم بود
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: سال جدید را با یاد بزرگان و مدافعان حریم کشور و مردم آغاز می کنیم و شعار سال سرلوحه برنامه های ما خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در شروع سال جدید با اشاره به برنامه های متعدد برای جبران عقب ماندگی های دوران یک ساله سرپرستی فدراسیون اظهار داشت: خوشبختانه با کمک و همراهی و خانواده بزرگ این رشته مدیران و مسئولان کمیته ها و بخش های مختلف را معرفی کردیم و انشاالله با نگاه به جوانگرایی به سرعت به سمت بازسازی و احیا ظرفیت های بزرگ آن می رویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افرود: گسترش و تقویت آموزش، نظارت و تحول در تمام بخش ها هدف گذاری مهم خواهد بود و خصوصا در بخش همگانی و ملی و همکاری با نهادهای همکار، برنامه ریزی مفصلی داریم.
,
 
,
وی ادامه داد: هر ماه در یک استان خواهیم بود و از نزدیک با ورزشکاران و مربیان و داوران صحبت می‌کنیم و هیات ها بازوی مهم رشته اتومبیلرانی و موتورسواری هستند.
,
 
,
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: سال جدید را با یاد بزرگان و مدافعان حریم کشور و مردم آغاز می کنیم و شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها سرلوحه برنامه های ما خواهد بود و انشاالله نابسامانی های گذشته را با ظرفیت های قانونی و شفافیت بر طرف می‌کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه