اخبار داغ

رفع تعلیق جودو، برگزاری انتخابات فوتبال و جلوگیری از خطرات احتمالی پیش روی شطرنج ۳ اقدام مهم سال ۹۹ بودند

علی نژاد: ۲۱ لیگ و ۱۴ مجمع انتخاباتی را برگزار کردیم/ واکسیناسیون ملی‌پوشان از ۱۵ فروردین آغاز می شود

علی نژاد: ۲۱ لیگ و ۱۴ مجمع انتخاباتی را برگزار کردیم/ واکسیناسیون ملی‌پوشان از ۱۵ فروردین آغاز می شود
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: رفع تعلیق جودو، برگزاری انتخابات فوتبال و جلوگیری از خطرات احتمالی پیش روی شطرنج ۳ اقدام مهم سال ۹۹ بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش د جوانان در پیامی به مناسب آغاز به مناسبت عید نوروز و حلول سال ۱۴۰۰، سال نو را تبریک گفت و اظهار داشت: با وجود شرایط سخت کرونا، سال ۹۹ برای ورزش ایران سال خوبی بود. با وجود شیوع ویروس کرونا با کمک بخش ها مختلف ورزش و همکاری فدراسیونها، ۲۱ لیگ با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار شد. ضمن اینکه اردوهای آماده سازی تیم ملی در حال پیگیری است و خوشبختانه ورزشکاران کشورمان در شرایط خوبی قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی از واکسیناسیون ملی پوشان خبر داد و گفت: برای پیشگیری از خطرات احتمالی کرونا از ۱۵ فرودین واکسیناسیون ملی پوشان کشورمان انجام می‌شود.
,
 
,
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به برگزاری مجامع عمومی و در انتخاباتی در سال ۹۹ بیان کرد: مجامع عمومی تمامی فدراسیونها به صورت وبینار و مجمع انتخاباتی۱۴ فدراسیون در سال ۹۹ برگزار شد.
,
 
,
وی به ۳ اتفاق مهم و کلیدی در عرصه ورزش در سال گذشته اشاره کرد و گفت: رفع تعلیق جودو تصویب اساسنامه‌ فوتبال و برگزاری انتخابات این فدراسیون، جلوگیری از خطرات احتمالی پیش روی شطرنج از مواردی بود که در سال گذشته انجام شد.
,
 
,
علی نژاد درباره تخصیص بودجه به فدراسیونها نیز تصریح کرد: مبانی روشن و مشخصی برای تخصیص منابع مالی به فدراسیونها با ارزیابی عملکرد آنها تهیه شد که برای اجرا به تصویب شورای معاونین و تایید وزیر ورزش و جوانان نیز رسید.
,
 
,
وی در پایان افزود: قانون اهداف و اختیارات وزارت ورزش ابلاغ شدکه این مهم میتواند به تحکیم مبانی حقوقی ورزش کمک کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه