اخبار داغ

انتخابی تیم های ملی در رده های سنی نوجوانان و جوانان در نیمه دوم فروردین ماه برگزار خواهد شد

کاوه: برای رده های نوجوانان و جوانان برنامه داریم/ از مربیان استان ها در کادرهای فنی این تیم ها بهره می بریم

کاوه: برای رده های نوجوانان و جوانان برنامه داریم/ از مربیان استان ها در کادرهای فنی این تیم ها بهره می بریم
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: در سال جدید برنامه های مدونی را برای تیم های ملی کشتی آزاد نوجوانان و جوانان در دستور کار داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، محسن کاوه مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد درباره تیم های کشتی رده های پایه اظهار داشت: با توجه به تقویم فنی اتحادیه جهانی رقابت های قهرمانی آسیا و جهان در رده های سنی نوجوانان و جوانان در سال ۲۰۲۱ برگزار می شود و بر همین اساس طبق بخشنامه های اعلامی از سوی فدراسیون کشتی، مسابقات انتخابی تیم های ملی در رده های سنی نوجوانان و جوانان در نیمه دوم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: عملا پس از این رقابت ها کار آماده سازی تیم های ملی با حضور نفرات منتخب در اردوهای تیم های ملی آغاز می شود و ما نیز برنامه های مدونی را به منظور آماده سازی این تیم ها در دستور کار داریم.
,
 
,
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد با اشاره به اهمیت هماهنگی رده نونهالان با نوجوانان و نوجوانان با جوانان اظهار داشت: روند آماده سازی این تیم ها به هم مرتبط است و هر رده حلقه ی وصل رده ی بعدی است در نهایت باید کار به گونه ای باشد که خروجی آن در تیم بزرگسالان مثمرثمر باشد.
,
 
,
وی افزود: نوع تمرینات این رده ها باید با رده ی بزرگسالان متفاوت باشد و مربیان حاضر در اردوهای این تیم ها نیز باید افرادی کاربلد، فنی و همسو با سرمربیان، فدراسیون و هیئت کشتی استان خود باشند.
,
 
,
کاوه تصریح کرد: پس از هماهنگی با فدراسیون و  محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان مقرر شد با نظر فدراسیون کشتی، کادر فنی این تیم با دعوت از مربیان معرفی شده از استان های مازندران، کرمانشاه، همدان و البرز تشکیل شود.
,
 
,
وی ادامه داد: برای تشکیل کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد جوانان نیز از هیئت های کشتی مازندران، کرمانشاه، تهران و گیلان می خواهیم تا نسبت به معرفی مربیان خود اقدام نمایند.
,
 
,
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد گفت: هدف فدراسیون از این کار بها دادن به مربیان شهرستان ها و دیده شدن آن ها و ایجاد انگیزه در بین مربیان سراسر کشور است.
,
 
,
وی ادامه داد: سرمربیان رده های پایین باید در رده بالای خود حضور داشته باشند و به طور مثال سرمربی تیم نونهالان باید در نوجوانان و نوجوانان نیز باید در کادر فنی جوانان حضور داشته و کمک کنند و در برنامه داریم که تمرینات مشترکی را در دو رده ی نوجوانان و جوانان برگزار کنیم.
,
 
,
کاوه در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با برنامه ریزی انجام شده و استفاده از مربیان توانمند استان ها کارها در تیم های نوجوانان و جوانان به خوبی پیش برود و شاهد نتایج خوبی در مسابقات پیش رو باشیم. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه