اخبار داغ

خبر فدراسیون تایید نشد؛

سلگی هنوز کرسی نگرفته است/ نماینده دوچرخه سواری ایران کاندیدای پست جهانی+عکس

سلگی هنوز کرسی نگرفته است/ نماینده دوچرخه سواری ایران کاندیدای پست جهانی+عکس
نماینده دوچرخه سواری ایران فعلا کاندیدای عضویت است و هنوز یک مرحله انتخابات دیگر پیش رو دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند روز پیش و در نخستین روز سال جدید فدراسیون دوچرخه سواری در خبری اعلام کرد که ایران برای نخستین بار صاحب کرسی در هیات رییسه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری شده اما این انتخاب نهایی نیست و نماینده ایران برای این پست تنها کاندیدا شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

قوانین و اطلاعات منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی می گوید که نماینده ایران برای حضور در انتخاب ۱۱ عضو کمیته مدیریت اتحادیه جهانی کاندیدا شده و هنوز یک مرحله دیگر دارد تا بتواند صاحب این کرسی ارزشمند شود.
در اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، کمیته مدیریت تصمیمات را می گیرد که ۱۸ عضو دارد و در واقع نقشی مانند هیات رئیسه دارد که یکی از آنها متعلق به آسیاست.

,
,

, ,

کنفدراسیون آسیا نیز همزمان با انتخابات ریاست و دیگر پست های خود، انتخاب کاندیدا های برای عضویت در کمیته مدیریت آسیا را انجام داد  و طبق آن ۴ نفر انتخاب شدند.

,

اسامی افراد کاندیدای انتخاب شده از سوی کنفدراسیون آسیا به شرح زیر است: خالد ال خلیفه از بحرین، ویمین سان از چین، محسن سلگی از ایران و امارجیت داتو از مالزی.

,

بنابراین نماینده ایران باید با سه رقیب آسیایی خود برای عضویت در کمیته مدیریت فدراسیون جهانی رقابت کند و طبق قوانینی که در سایت اتحادیه جهانی منتشر شده سلگی یک مرحله انتخابات دیگر پیش رو دارد. انتخابات هم به نظر می رسد در سپتامبر ۲۰۲۱ در حاشیه مسابقات قهرمانی جاده جهان در بلژیک انجام شود.
انتهای پیام/

 

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه