اخبار داغ

پوررهنما: می‌خواهم با طلای پارالمپیک کارنامه افتخاراتم را تکمیل کنم

پوررهنما: می‌خواهم با طلای پارالمپیک کارنامه افتخاراتم را تکمیل کنم
پارالمپین تکواندو کشورمان گفت: آرزو می‌کنم با مدال طلا پارالمپیک بتوانم کارنامه افتخاراتم تکمیل کنم و برای کسب این نشان همه تلاش خود را می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی پوررهنما پارالمپین تکواندو کشورمان در خصوص سالی که گذشت در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: سال سختی بود چراکه بدترین خبر زندگی‌ام که تعویق بازی‌های پارالمپیک بود را شنیدم؛ این تعویق ضربه بزرگی به آینده‌ام زد و حتی زندگی شخصی من را تحت تاثیر قرار داد اما به هر حال گذشته و چاره‌ای نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: 6 ماه ابتدایی سال تمرینات ما تعطیل بود و سخت یا آسان گذشت؛ اما در این مدت سعی کردم به صورت خصوصی در باشگاه‌ تمرینات خود را پیگیری کنیم تا از شرایط آمادگی خیلی دور نشوم.

,

پوررهنما در ادامه گفت: کادرفنی برنامه منظم و مدونی را برای ما در نظر گرفته‌اند که طبق آن تا رقابت‌های پیش‌رو، جلو می‌رویم.

,

وی با اشاره به نخستین حضور پاراتکواندو در بازی‌های پارالمپیک خاطرنشان کرد: من در دوره قبل پارالمپیک که رقابت‌های پاراتکواندو در آن به صورت نمایشی برگزار شد، حضور پیدا کردم که بازی را بردم اما مسابقات به صورت نمادین بود و اصلا قابل قیاس با این دوره نیست. بهترین‌ها برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد شرکت خواهند کرد و فکر می کنم روز سختی را در پیش دارم.

,

پارالمپین تکواندو افزود: خدا را شکر آسیب جدی ندارم و به نظرم از آمادگی بالایی برخوردار هستم اما هر روز تلاش خود را بیشتر می‌کنم تا در روز مسابقات در اوج آمادگی خود باشم.

,

پوررهنما با اشاره به برپایی اردو در کیش گفت: تمرین در این جزیزه نقاط مثبت و منفی داشت اما به نظرم فاکتورهای مثبت آن بیشتر بود؛ البته امکانات تمرینی در کیش به نسبت فدراسیون تکواندو خیلی کمتر است.

,

وی در پایان گفت: آرزو می‌کنم با مدال طلا پارالمپیک بتوانم کارنامه افتخاراتم تکمیل کنم و برای کسب این نشان همه تلاش خود را می‌کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه