اخبار داغ

فیفا باید زمان دقیق دیدار عزیزی‌خادم با اینفانتینو را اعلام کند؛

قنبرزاده: اسکوچیچ از امکانات تیم ملی گلایه‌مند بود/ مهم نیست میزبانی را به ما بدهند یا نه!

قنبرزاده: اسکوچیچ از امکانات تیم ملی گلایه‌مند بود/ مهم نیست میزبانی را به ما بدهند یا نه!
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال گفت: خیلی مهم نیست میزبانی را بدهند یا ندهند و مهم این است که بچه‌های ما خودشان را آماده کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور قنبرزاده درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کار روی ریل گذاشته شده و تمرینات انجام می‌شود. اولین بازی ما با سوریه است که امیدوارم همه کمک کنند و با یک قبل با یکدیگر تعامل کنیم. صعود به جام جهانی آرزوی ملت ایران است که ان‌شاءالله با وجود تنگناهای موجود عملی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی تیم ملی کشورمان از شرایط و امکانات این تیم گلایه‌هایی داشته یا خیر، بیان کرد: دو بار با اسکوچیچ جلسه داشتیم و او گلایه‌مند بود. نارسایی‌هایی وجود داشت که بلافاصله ستادی در فدراسیون فوتبال، خیلی سریع برای حل این کمبودها اقدام کرد تا شرایط در شأن تیم ملی کشورمان باشد و در جام جهانی حاضر شویم.

,

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درخصوص دستیاران جدید اسکوچیچ خاطرنشان کرد: با نظر سرمربی تیم ملی، یک دستیار و یک مربی بدنساز به کادر فنی تیم اضافه شده است. آنطور که دوستان فنی می‌گفتند، مربی جدید سابقه خوبی دارد و می‌تواند به ما کمک کند.

,

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا بازی تدارکاتی دیگری برای تیم ملی ایران در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: تا جایی که اطلاع دارم، دیدار با سوریه است و نمی‌دانم فیفادی داریم یا خیر. اگر قرار به برگزاری دیدار تدارکاتی باشد، باید در فیفادی برگزار شود که تا این لحظه به فدراسیون فوتبال و من منعکس نشده است.

,

وی درخصوص جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با جانی اینفانتینو تصریح کرد: مکاتباتی صورت گرفته است. قرار بود فیفا برنامه‌ریزی کند و به ما اطلاع بدهد که هنوز روز آن را به ما اعلام نکرده‌اند. تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال پس از یک سال و اندی روشن شد و شاید این موضوع، یکی از دلایل این دیدار بود. صحبت‌هایی درخصوص میزبانی بحرین خواهد شد و عزیزی خادم با توجه به ارتباطات خود و نیز پیگیری وزارت خارجه، ان‌شاءالله باید این دیدار را داشته باشد. فیفا باید زمان دقیق این ملاقات را اعلام کند.

,

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا به اهدای میزبانی دیدارهای گروه C مقدماتی جام جهانی به ایران امیدوار است یا خیر، اظهار داشت: باید نیمه پُر لیوان را ببینیم. خیلی مهم نیست میزبانی را بدهند یا ندهند و مهم این است که بچه‌های ما خودشان را آماده کنند. خارج از تعصب می‌گویم این بازیکنان و فرزندان رشید کشور در بحرین هم قابلیت شکست عراق و بحرین و صعود به عنوان تیم اول گروه را دارند. سطح فوتبال ما از عراق و بحرین خیلی بالاتر است و نباید خیلی نگران موضوع باشیم. برای بازگرداندن میزبانی تمام تلاش خود را می‌کنیم اما تمرکزمان باید روی این باشد که در بحرین با قدرت صعود کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه